Gå til innhold

April: Størrelse på badetøy

Anbefalte innlegg

Hvilken størrelse har dere kjøpt badetøy til de små til? På HM hadde de badebukser i størrelsene 74/80 og 86/92, men småen er liksom mer 80/86 han :-/ Hva gjør jeg da? Det er jo lenge siden han brukte 74, men samtidig så krymper jeg jo alt det andre tøyet hans, mens en badebukse krymper ikke. Noen som har "løsningen" , he, he?

Fortsetter under...

Hmmm....

Hadde ikke tenkt å ha badebukse til Herman i år jeg. Er det ikke vanlig lengre at små barn går naken? Tenkte å ha på han sånne badebleier dersom vi skulle på stranden hvor det er en del folk. (liker ikke tanken på at ekle gamle griser skal nyte synet av min uskyldige gutt....)

Flere som ikke skal ha badetøy i år?

jeg kjøpte ei badebukse på sparkjøp, tror det var enten 80 eller 86, og kjøpte den med tanke på babysvømming til høsten. har brukt den en gang nå i sommer, og den var forsåvidt passelig rundt lårene, men veldig vid i livet. fant ut at til sommerbading så var det greiest å gå uten noenting, for siden hun går opp og ned av bassenget hele tida så ble den bare værende våt, og dermed også kald. så på terrassen her har vi en bøtte med vann parat til "uhell" og så får hun kose seg i nettoen :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...