Anonym bruker Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 Jeg er redd de skal miste henne, jeg blir kvalm og uvel når andre holder henne eller skal skifte på henne.... Vet det er galt av meg, men jeg kan ikke for det! Håper jeg blir "bedre" med tiden! Er det bare meg som er så sprø, eller er det litt mer normalt..håper det..
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2006 #2 Skrevet 17. juni 2006 Samme her... poden er 4mnd nå... blir ikke noe bedre. Føler meg litt teit.. menmen
Expat Skrevet 17. juni 2006 #3 Skrevet 17. juni 2006 Du er bare løvemamma, det er sundt og normalt. Pappa'n får vel lov, vel, eller er du alene med henne?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2006 #4 Skrevet 17. juni 2006 Neida, pappan stoler jeg på, selv om jeg nok har vært litt sånn "ikke gjør sånn, men sånn", har tatt meg kraftig sammen der. Er jo like mye hans baby! Det er når andre skal til jeg får helt hetta, jeg sier ikke noe men blir helt svett og stresset...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2006 #5 Skrevet 17. juni 2006 Hihi,godt å høre at vi er flere i samme båt da;)er litt sånn jeg også... greier ikke å slappe av før jeg har henne tilbake i henderne mine el sambos...Bruker å unnskylde meg med at det er puppetid,visst hun kviner litt,å tar henne tilbake...huff,det er slitsomt å ha det sånn...hehe;o)
Froggi-Nikolai 17.11.05 Skrevet 17. juni 2006 #6 Skrevet 17. juni 2006 Join the club! Stoler på pappaen da, men de færreste andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå