alltidhåp Skrevet 17. juni 2006 #1 Del Skrevet 17. juni 2006 Hei igjen Mimas, Nattinatt og Elastica. Mamias spådde at jeg fikk 2 gutter. Graviditet i Febr-april 2007 Nattinatt spådde at jeg fikk 4, 3 jenter og en gutt Graviditet på høsten Elastica spådde at jeg fikk 4, 3 gutter og en jente Graviditet på høsten. Vet ikke helt hva jeg skal tro jeg nå... Tingen er at jeg ønsker meg 2 barn, og siden det kom opp 4barn to ganger, er det da mulighet for tvillinger? Vi har vært sammen i 11 år. Var Slutt i ca 6mnd i fjor. Er sammen igjen og har det veldig bra. Jeg har vært babysyk veldig lenge, og det er han som har holdt igjen. Det har vært mye fokus på karrieren hans, og han mener derfor at det ikke har passet med barn. Pluss at det har vært slutt mellom oss. Han sier det er det samme om han blir pappa i en alder av 30 eller 34. Han fyller 31 i november i år og jeg blir 30 neste år. Vi har nesten aldri pratet om det å få barn. Han har skjøvet det litt fra seg, og heller blitt oppgitt hver gang jeg har tatt det opp. For ikke så lenge siden spurte jeg han rett ut om han ønsket seg barn, og han sa ja. Det varmet hjertet mitt. Nesten så jeg tok til tårene. For jeg har vært veldig redd for at han ikke ønsket seg barn. Han har også spurt meg om hva jeg gjør hvis vi ikke kan få barn. For det er ingen selvfølge. Ca 2 år siden tok han en hjemmetest som målte sædkvaliteten, og den var neg, altså dårlig. Han har operert den ene testikkelen som barn, og mener selv at den ikke virker. Han har nå sagt vi kanskje skal prøve til neste år. Men når neste år kommer, så er jeg redd han utsetter det til neste år igjen. Han har to nevøer som han forguder over alt på jord. Han er også utrolig flink med barn. Tålmodig og kjærlig. Han syns heller ikke at det er så viktig å gifte seg. Det er jo min drøm da. Men sånn er vi vel alle jenter. Det skal ikke være lett. Uansett så elsker jeg han av hele mitt hjerte og jeg håper det blir oss to for alltid. Jeg er førskolelærer og jobber med flotte barn hver dag. Ikke rart at jeg selv vil ha egne barn. MEN SKJER DET? NÅR? HVOR MANGE? KJØNN? BLIR DET BRYLLUP? Tusen takk til alle dere som tar dere tid til meg. Har blitt så glad i dere allerede jeg. Ønkser dere en strålende fin sommer. Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5379957-tusen-takk-for-deres-tid-sp%C3%A5damer-mimas-nattinatt-og-elastica-dere-har-lest-meg-noe-ulikt-hva-skal-jeg-tro-er-det-flere-dyktige-sp%C3%A5damer-som-har-lyst-%C3%A5-pr%C3%B8ve-seg-tusen-takk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
alltidhåp Skrevet 18. juni 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 18. juni 2006 Hei. Er det noen der ute? Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5379957-tusen-takk-for-deres-tid-sp%C3%A5damer-mimas-nattinatt-og-elastica-dere-har-lest-meg-noe-ulikt-hva-skal-jeg-tro-er-det-flere-dyktige-sp%C3%A5damer-som-har-lyst-%C3%A5-pr%C3%B8ve-seg-tusen-takk/#findComment-5387110 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå