♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 17. juni 2006 #1 Del Skrevet 17. juni 2006 ...og plutselig tenker jeg at jammen har de to månedene vi har visst det gått fort! Blir litt rart å gå over til 2.trimester, snek litt der inne igår, men var jo bare ukjente navn der...men det blir nok fint der og :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DiddiDaddi Skrevet 17. juni 2006 #2 Del Skrevet 17. juni 2006 Heisann! Har som du ser av nicket også siste dag på 1.trimester, blir veldig godt å hoppe over ) Mange ukjente navn der ja, men nå vet vi ihvertfall om nicket til hverandre. Lett å husker er det jo også ) Jeg skal på UL på tirsdag, gru/gleder meg skikkelig, men venter til etter den med å hoppe over. Først da tror jeg jeg føler meg helt sikker, og da kan jeg forhåpentligvis bare juble og glede meg!! Gleder meg veldig til å kunne fortelle "hele verden" det!! Har du fortalt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky76 Skrevet 17. juni 2006 #3 Del Skrevet 17. juni 2006 Hei:) jeg har også termin 010107:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 17. juni 2006 Nei... har fortalt det til ei venninne, men ingen andre. Tror de fleste har skjønt det da jeg vanligvis pleier å være med på en fest i ny og ne, men nå har jeg vært sjåfør siden påske, he-he... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå