Gå til innhold

Tvillingvogn

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lurte også mye på dette til å begynne med og sjekket en del på nettet og leste vognguiden inne på tvillingforum.com og der anbefalte mange TFK Twinner Twist som vi endte opp med å kjøpe. Har fått vognen i hus og den virker super. Tvillingene er ikke komme enda så jeg har ikke testet den ordentlig, men det virker som en bra vogn.

Kjøpte den på Bebito i Trondheim og betalte ca. 10 500 kroner for dem inkl. to mykbagger. Ganske dyrt, men vi har jo vogn nå da så lenge de trenger vogn og det beste av alt så virker den veldig lett og enkel å trille.

jeg kjøpte Emmajunga classic 2002 modell på Finn.no Den virker også lett å kjøre og er veldig stabil, ikke vinglete. Har ikke testet den med tvillingene ennå men tror dt blir bra. Spesielt fordi det er en stor hard bag så barna kan ligge sammen. Forestiller meg at de vil like det ettersom de er vant til det i magen. Bagen er også veldig stor så den kan brukes lenge. Når barna vokser fra den taes bagen vekk og en setter på sportsdelen. Fin vogn å ha med i bilen, lett og en fordel at den kan deles så kan du legge understellet for eksempel i skiboksen. Har hørt andre si at Emmajunga er rolls royce av barnevogner. Men hva vet vel jeg. Billig og bra å kjøpe brukt.

Vi har kjøpt Teutonia Team S4 ogn, med svingbare framhjul som gjør den lettere å manøvere.

Vi ble anbefalt den på butikken. med 2 softbager (ikke de originale) og fotpose fikk vi den for 6700,-.

Vi har ikke brukt den enda men det virker som en bra vogn. Har prøvd å få kjøpe en brukt men vet ikke om de har hatt den lenge.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...