Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg nærmer meg dag 28 i syklusen og har begynt å forbrede meg på enda ett "nedelag".

For å få opp humøret må jeg heller tenke fremover; hvordan skal vi få det til den neste mnd?

Hva funker best; misjoner? Hjelper det å ligge med bena opp? eventuelt hvor lenge? sex hver dag, eller annenhver?

Hvis noen har hørt om Oppskriften vil jeg gjerne førsøke!

ALLE tips og råd tas i mot med takk;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at den beste stillinga er bakfra. Mannen bør komme samtidig eller før kvinnen da orgasmen til kvinnen hjelper svømmerne i gang. Beina opp eller ikke har vist ikke så mye å si, men ligg i ro i minst 20 minutter etter samleiet, gjerne hele natta. Ha sex annenhver dag dersom sædkvaliteten er god og ikke bruk kunstig glidemiddel.

Velbekomme!

Nå følte jeg meg som den sexologen her....

Skrevet

Takk!

Kun fire dager til jeg igjen begynner å planlegge...

vi Må jo forsøke å variere og nyte det;)

selv om jeg må innrømme at det er litt kjiiipt med all telling osv

Skrevet

Jeg skal forsøke neste syklus at jeg komer lie før mannen slik at mere væske kommer til, for å hjelpe svømmerne... for andre veien hjalp ikke, tror jeg skal eksperimentere litt. Tror på sex annenhver dag jeg, og kansje hver dag akkurat de to dagene rundt el? Dagen før og el dag?

Skrevet

Hei!

jeg burde sikkert vite dette, men..Hvorfor sex bare annenhver dag og ikke hver dag? Har det noe med sperm kvaliteten å gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...