Gjest Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 Jeg hadde en utskrapning etter 10 og en halv uke, legen sa at fosteret hadde en størrelse tilsvarende 8 og en halv uke, dvs sannsynligvis vært dødt i to uker. Jeg har blødd i 9 dager etter utskrapningen, men etter 5-6 dager byttet det fra rødt til brunt og ble mye midre. Dag 7 på kvelden slo eggløsningstesten positivt ut, men bare såvidt, så i følge bruksanvisningen var den å definere som negativ. (Jeg inntok ikke væske to timer før testing) Dag 8 slo den sterkt positivt ut på morgenen, og det samme i dag som er dag 9. Jeg skal vente til jeg har hatt menstruasjon en gang før jeg prøver igjen, men vil gjerne time eggløsningen så jeg skjønner hvor i løypa jeg er. Jeg syns det er merkelig at testen slår ut nå jeg fremdeles blør noe og lurer på om det kan være et falskt utslag? Kan ikke forstå at det ville vært nok næring til et foster hvis jeg skulle blitt gravid nå. Noen som vet om eggløsningen virkelig kan komme så raskt?
Gjest Skrevet 17. juni 2006 #2 Skrevet 17. juni 2006 Etter å ha lest litt nedover så går jeg ut ifra at jeg har hatt en MA og ikke en SA siden det var legen som oppdaget det og ikke jeg.
junijente_med_3søte Skrevet 18. juni 2006 #3 Skrevet 18. juni 2006 Jeg har vært igjennom MA 4 ganger. EL har kommet ca 14 dg etter utskrapning og kroppen har fungert som normalt med en gang etterpå (28 dagers syklus). Har alltid la det gå en normal syklus før jeg evt har forsøkt på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå