Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøverom er ikke helt det jeg ser for meg akkurat nå nei... Ekle neonlys og vinterblek kjempekropp... men har de fine bikinier på H&M så er det jo verdt et forsøk... Får ev. bare prøve å bite tenna sammen og ta det med godt humør slik som du ;-)

Takk for tipset!

Er det flere som har gode tips...?

Annonse

Jeg har ikke lenger pupper, men mugger, så her måtte jeg opp noen størrelser. Fant noen store på KappAhl tror jeg det var, og der kunne man ta forskjellig str på bukse og overdel. Er jo ikke spesielt for gravide, men det trenger man jo ikke vel. Kunne aldri bestilt på nett, har prøvd tusen bikinier før jeg fant en om passa..

Det er akkurat det jeg frykter også :-) Prøverunde fra butikk til butikk i varmen med tung kropp og hovne bein... Kan bli hardt å finne en bikini da ja... ;-) Men det er jo håp i at andre har funnet.... Fordelen med mamma-klær er at man da kan ta utgangspunkt i sin vanlige størrelse (ev. + litt til ;-) og dermed ev. kan tørre å bestille via nettet og slippe unna hele prøverunden... men det er dårlig med mamma-bikinier på nett ser det ut som... Har heldigvis badedrakt i mellomtiden :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...