Gå til innhold

Til dere som skal til Danmark med baby i sommer:

Anbefalte innlegg

Flyr dere med babyen?

Kjører dere med babyen?

Resten av familien har planer om å kjøre fra Bergen ned til Larvik og ta båten derfra, jeg har sagt at jeg skal ta fly med småen som er da 7 mnd. Egentlig kunne jeg heller tenkt meg å kjørt med de andre, fordi jeg har så grådig flyskrekk, men ser for meg at det blir en slitsom tur for småen.

Noen med erfaringer?

Fortsetter under...

Jeg har ingen erfaringer men vi skal til danmark neste uke.. skal kjøre. Vi kommer til å stanse hver time slik at lillegutt får strukket seg litt. Går nok kjempe fint det=0) Selv om vi da kommer til å være fremme midt på natta..fordi kjøringen tar mye lengre tid..

Gleder meg!

=D

Vi skal også til Danmark. Har ingen erfaring med å reise langt med baby annet enn at vi fløy til Danmark da lillemann var 8 uker. Det gikk helt smertefritt.

Denne gang blir lillemann 5 md og vi skal kjøre. Blir nok en lang tid med mange stopp. Regner med å stoppe når han "sier" fra. Satser på å kjøre ca 3 timer før stopp.

Et lille tips til dere som skal til Danmark. Ta med bleier om dere har mulighet. Prisen på bleier er dobbelt opp av hva det koster i Norge...

Annonse

vi kjører fra stavanger til larvik for å ta båten til danmark, gutten vår blir 5 mnd når vi reiser, blir nok en lang tur,men prøver å kjøpe inn noen nye spennende leker og tar pauser så tror jeg det går greit, kan jo bytte på å aktivisere når de er våkne..

Vi skal ta båt fra her vi bor til Hirtshals, og kjøre derfra til Ebeltoft. Blir nok en del stopp, men han er vant med å kjøre bil.

Mamma og pappa bor ca 3-4 timers kjøring herfra, og første gang vi reiste dit var han 9 dager. Vi stopper etter behov, men han pleier å sovne med en gang vi starter bilen.

Jeg tror det skal gå veldig bra å kjøre til Danmark, og vi gleder oss :)

God tur alle sammen! :)

Vi skal også til Ebeltoft. Kjører til Larvik, tar båten derfra til Danmark. Kjører så lenge vesla sover,og tar pause når hun skal ha mat eller viser tegn til ubahag. Helsesøster har sagt det er bedre å kjøre på mens babyen sover, isteden for å vekke de for å ta pauser. Jenta vår er 5 mnd. Vi har god tid på turen nedover, det er jo FERIE=) Første ferie på mange år! Gleder meg!!! Skal huske å ta med bleier,takk for tipset!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...