to-tette- Skrevet 17. juni 2006 #1 Del Skrevet 17. juni 2006 Jeg er gravid!! ) Har ei tulle på 9 mnd-å nå er nr 2 på vei ) litt tidlig kanskje-men er sååå glad!!! ...Hadde ønske om å begynne å "prøve"igjen ca til jul (..vet fra 1.sv.skap at ting kan ta tid..) Men det ble en tidlig jul i år!! ) ..måtte bare "dele det med meg".. ) God helg til alle der ute- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. juni 2006 #2 Del Skrevet 17. juni 2006 Gratulerer så masse!! Jeg fant selv ut igår at jeg også er gravid er sååå glaad ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til AM&JS Skrevet 17. juni 2006 #3 Del Skrevet 17. juni 2006 Gratulerer da..så morsomt..har selv ei på 9 mnd..og er gravid igjen..så vi får to tette....har en sønn på 4 år fra før.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to-tette- Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 17. juni 2006 Gratulerer til dere og!! Ha en strålendes sommer !! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 17. juni 2006 #5 Del Skrevet 17. juni 2006 Grattisog velkommen! Så gøy.. Du må være veldig fruktbar...*ler* Drar selv over til 2 tri. om to dager...DET gleder jeg meg til.. Vi ses jo sikkert der snart og... ;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 17. juni 2006 #6 Del Skrevet 17. juni 2006 Hei! Så morro, grattis:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå