Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en baby på 5mnd. Hun ligger fortsatt i bagvogna, men lurer på om jeg snart må begynne med sportsvogn med seler. Hun snur seg rundt i bagen og er ganske urolig. Hvor tidlig er det vanlig å begynne med seler? Synes hun er så lita ennå.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er 6 mnd og har det så trangt i bagen så jeg har begynt med sportsdelen og seler må jeg ha! Han løfter på rumpa og snur seg rundt, så de er et must!

Skrevet

hvilke seler? de som er i sportsvognene, eller snakker dere om noen ekstra seler, som dere setter på?

vår er 5 mnd nå, og vi bruker av og til sportsvogndelen så han får sett mer.

grunnen til at jeg spør om ekstra seler, er fordi vi bruker bare de selene som er der. skulle vi ikke tatt de på hadde han jo lagt på dem og det ville jo ikke være særlig godt.

Skrevet

Det er jo bare å putte dem på siden da...:)

Skrevet

Selv om hun kanskje ikke klarer å komme seg ut av vogna nå, så er det heller ikke lenge til! Det er like greit å venne dem til med en gang å bruke selene, så slipper du hyling og protestering når du må begynne med dem senere :)

Skrevet

Her begynte vi når han begynte å reise seg opp i vogna.

Skrevet

Gutten her er 5,5 mnd nå. Vi begynte akkurat med sportsdelen til vogna. Der er det montert 5-punkts sele som vi bruker. Hvis ikke kravler og kryper han så han omtrent detter ut av vogna, så sele må vi ha:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...