Gå til innhold

En liten oppdatering fra meg...

Anbefalte innlegg

Var på ny vurdering i går, for å sjekke at to leger fikk samme str på baby'n min i magen, slik at de vet de har målt riktig.. Og det hadde de:o) Fikk også svar på røngten de tok av bekkenet mitt, og jeg har et godt og romslig bekken:o) SÅ så sant ikke baby'n finner på å vokse masse frem mot fødsel nå, så blir det setefødsel på meg, og det er i utgangspunktet det jeg har ønsket hele veien.. Da jeg har et STORT ønske om å få oppleve å føde selv... Har fått ny ultralyd noen få dager før termin, for å sjekke baby da:o)

klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5379170-en-liten-oppdatering-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! vil bare ønske dere lykke til og si at det er fullt mulig å få en flott fødselsopplevelse selv om babyen kommer med tærne eller rumpa først!!! Hadde selv en kjempefin setefødsel for snart 4 uker siden (må jo følge litt med her inne på de i samme båt..) og sender masse fødestøv til dere også med ønske om at alt går like fint :) Fødte først de små føttene, og sambo og jeg fikk kjenne på de små tærne imellom pressriene - stor opplevelse!!

klem fra meg

Annonse

Takk for lykkeønskninger:o) Går bare å gleder meg til fødsel jeg nå, og det at det er en setefødsel bekymrer meg ikke overhodet:o) Ønsket om å føde selv er så STORT at det tar bort alle tanker om å grue seg... Ikke en eneste dag i svangerskapet har jeg gruet meg til fødsel.. Jeg har bare gledet meg.. Selvsagt jeg var usikker og sånn, før jeg fikk vurdering, som avgjorde om jeg måtte ta ks, eller om jeg kunne velge.. Men da jeg fikk velge var valget enkelt!!!! :o) Jeg vil føde selv:o)

Leste fødselshistorien din, og den var fin:o) igjen gratulerer så mye:o)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...