Gå til innhold

Hjelp..... 13 Dager over IKM, men Neg test... :-(

Anbefalte innlegg

Huff, da er det 13 dager siden jeg skulle hatt mens, men nei da, den kom ikke.

Godtroende som jeg er så trodde jeg at det endelig hadde klaffet for oss, så testet jeg på Torsdag og den var Negativ...

Ble nesten litt skuffa jeg, har prøvd i over ett år nå, har hatt endel problemer etter jeg slutta på p-pilla... (Med syklussen... :-)

Har også vært kvalm hele uka, jeg får trøste meg med at så lenge mens ikke kommer så er det jo værtfall håp...

Noen som har vært bortig det samme???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5379048-hjelp-13-dager-over-ikm-men-neg-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke vært borti det samme, men har hørt at den syklusen kan bruke lang tid på å hente seg inn igjen etter p-piller...... Du sier at dere har prøvd i over 1 år....da har dere vel krav på en utredning av et slag ikke sant? Kontakt legen din :o) Det ville jeg gjort, så kan det hende du får noen piller som skal få orden på syklusen. Mener jeg har lest om sånne piller her inne, men husker jammen meg ikke hva de heter (beklager). Lykke til videre ;o) Håper du har en spire i magen allerede!

Har vært til utredning alt, men har bare blitt sent til gyn. og alt var i orden...

Har spurt legen min om jeg junne få noe som dytta igang syklussen min, men han sa nei fordi mens. ikke var helt borte og at vi bare skulle vente å se...

Har jo også ganske jevnlige mens nå da (28-30).

Jeg får bare vente å se, enten kommer tanta eller så kommer ho ikke...

Lykke til med prøving for alle her inne...

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...