Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 16. juni 2006 #1 Del Skrevet 16. juni 2006 Noen som vil dele bilder av den nye spira si, eller sine eksisterende "spirer", eller av segselv... Jeg kjeder meg i kveld.....argh...*ler* Her er mine iallefall... http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/412177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til AM&JS Skrevet 17. juni 2006 #2 Del Skrevet 17. juni 2006 Hvor langt har du kommet??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobia Skrevet 17. juni 2006 #3 Del Skrevet 17. juni 2006 Så flott Iselin Har desverre ikke bilder jeg.. Spiren din ser helt ut som det gjør i "bøkene" - rart å se såå tidlig. Men veldig flott Og du - ja det er normalt å måtte streve med buksene i uke 12..hihi Jeg er 7+3 idag (venter nr. 2) og våknet til magesjokk idag...Virker som jeg har fått mage i løpet av natten...er så tidlig for meg at jeg håper det "gir seg litt" - trenger noen uker til på meg..he.he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 17. juni 2006 Er 11 + 5 i dag... Snart 2 tri....JUHU! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til AM&JS Skrevet 17. juni 2006 #5 Del Skrevet 17. juni 2006 Har selv noen ultralydbilder av mine barn... familienbergetolsen.piczo.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 17. juni 2006 Ja, det er veldig spesielt å se. på det siste bilde er den 10 uker og 1 dag....hehehe... Hadde håpet å se h*n fra siden, men h*n ville bare posere rett for fra..*ler* Det er gøy med bilder, føler liksom at man blir litt bedre kjent her inne. Buksene ja.... Merker det veldig godt nå. At magen kommer... Gleder meg til å kjenne liv jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå