Gå til innhold

magen min....


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Nå må jeg begynne å dra buksene mine liksom over den lille magen nederst.....jippi....

Siden klokka er over tolv nå, er jeg 11 + 5 i dag...:P

Har ingen barn fra før, er det normalt å få mage nå? Litt iallefall.

Igjen...må bare si at jeg hørte hjertelyden i går med doppler apparat hos legen....glemmer ikke den lyden...*sukk*

Er det noen her i kveld? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Iselin...

Har det akkurat som deg og du er mye lenger enn meg! :-) Hvertfall tre uker. :-) trodde kanskje bare jeg var oppblåst enda etter operasjonen, men som samboer sier, jeg hadde liten kul før det og. Og den var der ikke før jeg ble gravid. Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fader...den derre gassen etter operajonen... DEN var plagsom..

Da snakker man ballong ja...LOOL.... Bra den derre stygge pysen man hadde på sykehuset var stog og god.....:)

 

Nei, magen min har faktisk begynt å bli sånn "baby større"nå altså.. IIIK...HAR BABY I MAGEN, ET LITE MENNESKE! Scaaaryyy..:)

Syntes det var en helt merkelig følelse da, når legen brukte doppler apparatet og hørte hjertelyd... Hjerte magen...stemte liksom ikke...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... ja det er egentlig ganske skremmende hele greia. :-)

 

Man vagger rundt og strever i ni mnd og så kommer det jammen meg noe sprell ferdig ut , ganske flott. Ja, takke seg til pysjen der, om den er stygg så skjuler den mye hvertfall. Det var noe vanskelig å forestille seg at jeg skal bli ett grensesettende forbilde, der jeg lå å ulte pga smertene og forlangte mer smertestillende.. hehe. Men nå er det heldigvis over, nå er det bare kvalmen og alle gledene som må gå over :-) Nesten pussig, på tross av et nokså komplett sykdomsbilde, er ikke graviditet noe sykdom... :-p

 

Jeg gleder meg til om mnd, når jeg skal på kontroll igjen jeg. Får sikkert høre jeg og da. Uke 15, og da er du nesten halvveis, jøss... tenk det da :-) Ellers er det full nedtelling til torsdag nå, der jeg selvfølglig håper på at tælpen spreller og lever enda etter alt styret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenka.....til tirsdag er jeg over i 2.tri... Digg å tenke på egentlig..

Hadde jo MA i januar og da begynte hjerte aldri å slå i det hele tatt, så å høre det denne gangen, i tillegg til å se det mange ganger på UL.

Det er bra etter man har tatt en sånn operasjon, man får bra oppfølging..:)

 

Du må gi meg beskjed om hvordan det går på torsdag...:) Jeg kommer sikkert ikke å holde meg unna 1.tri selv om jeg er i 2.

Men du føler grav. symptomene? Det går bra.. Gled deg til torsdag sier jeg bare... Du må få med bilde da, og legge ut. Har lagt ut bilder av min lille på album...Har du sett dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du ligger noen uker foran meg.. :-) Of, du har vært gjennom masse du... men denne gangen skal alt gå bra!! :-) Er litt betryggende ja at de følger opp, så nå får en bare håpe det er stålsatt sjel inni der. :-)

 

Jeg skal gi lyd vettu.. nei du må ikke forlate oss helt. hehe... nesten eneste jeg trykker med her... :-) Ja, jeg så bildene dine, det er utrolig å se, akkurat som i alle brosjyrene og bøkene legen har dytta etter meg. :-) Skal prøve å få noe bilder med meg, er det bare å spør?

 

Ja, er fortsatt kvalm og veldig trøtt.. håper det er bra tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært gjennom kjempe masse. Derfor så utrolig deilig å vite at nå er det noe som lever inni magen min og alt er super bra... Etter så mange UL timer og hørt hjertelyd for to dager siden er mine skuldre helt senket og jeg bare nyter dette her...

Kjæresten min kjøpte mine første mammabukser til meg i dag...tjihi.

Har vært på sommerfest i dag, og da hadde jeg dem på. Digg å kunne sitte uten å kneppe buksa opp og igjen....:)

 

Ja, du bare spør etter bilde, ofte trenger du ikke spørre en gang. De bare printer ut ett...:)

Kvalm og trøtt er ¨bra tegn... Jeg er fortsatt trøtt jeg også... Og øm i puppene, men ikke like mye som før, men jeg merker de er der liksom..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg godt forstå! :-)

Hehe... så snilt av han da. Kjenner til det, er lei allerde av å gå med joggebukse. ;) Må vel ut å handle litt jeg og snart.

 

Okei, da skal jeg huske å spør om de ikke gir meg et. SAmboeren min skal være med da, det blir bra.

 

Ømheten forsvant hos meg under innleggelsen, men mulig de bare ble neddopa de og. Hehe... for nå er det tilbake for full telling. :-) Men ikke like vondt som det var heldigvis, kvalmen er nesten borte, klarte å spise meg mett i går. Det var nesten kryss i taket... hehe... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, puppene ble sikkert bare bedøvet...hehehehe..lamme pupper.. Syntes det er greit at symptomene forsvinner litt jeg da... Har fortsatt ømme pupper jeg, men de har blitt litt bedre...men...er litt lei av det. Trodde det skulle forsvinne rundt disse tider jeg men...neida..

Heldigvis har jeg sluppet den store kvalmen...men den kommer innemellom. Som i dag morges for eks....urk.....

 

I morgen fyker jeg over til 2. tri...

 

ÅÅÅH...bestilte sånn babywatcher i går da. Sånn som jeg kan høre hjerte på bebisen her hjemme....:) Kan nesten ikke vente til jeg får den.

 

Du gjorde i går kveld da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du da.. hehe... :-)

Er litt skremmende at kvalmen avtar midt oppi alt da men.. jeg skal i utgangspunktet ikke klage på det. :-) Langt i fra..! Skal prøve å spise litt godteri i dag, det har jeg lyst på det!!!! Hehe... spiser vanligvis aldri søtsaker, og liker ikke brus, så blir ikke for mye av det. Samboeren min er veldig opptatt å prøve samme metoden på tælpen som jeg fikk da jeg var liten, smakte ikke godterier før jeg var 5 , og brus da jeg var rundt 10 år. Endte med at knapt likte smaken av noe av det. :-) får sånne kick innimellom, dytter innpå en del, og så går det månedsvis før jeg rører igjen. Men nå har jeg SÅ lyst på... hehe.. men har vært så kvalm at det har vært litt uaktuelt.

 

Åå.. stilig.. kanskje jeg skal investere i det jeg og!! :-) Hvor har du kjøpt den hen?

 

Samboeren min måtte på jobb i hui og hast en tur, for det var plutselig blitt stille på lufta på nettradioen dems. -) Slik har vi det.. :-) Men på dagen gikk vi tur og var på maihaugen, han er tålmodigheten selv, for å slepe meg rundt der tok tid. Hehe.. På kvelden tok vi imed oss engangsgrill og masse god mat i parken og grilla. Kjempekoselig og ulovlig tror jeg.. :-p

 

Nå sitter jeg og kjeder meg, for han er på jobb, måtte steppe inn for en annen på lufta. Håper slike ting blir roligere når babyen kommer :-)

 

Hva gjorde dere på da?

Har du msn forresten? Kanskje enklere å kommunisere der enn på forumet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har msn men er ikke så keen på å legge ut adressen her.

Du kan sende meg en mail på denne her adressen, med msn adressen din i... Jeg bruker den ikke til vanlig, så den kan folt misbruke så mye de vil...hAHAHAH Neida...humor på topp ja..

Send på [email protected] Dette er da ikke msn adressa...bare sånn junk mail..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg ser at dere også har vært gjennom mye, de trodde det var en exu, så jeg ble operert i mai, men den lille spiren overlevde... Og nå er jeg 10 uker. VAr og er utrolig oppblåst enda.. Gøy åhøre om andre som har vært gjennom noe lignende..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig bettryggende å se at flere har vært gjennom det. Jeg skal sjekkes på torsdag, er litt nervøs, men håper alt er vel. Lykke til videre til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...