Gå til innhold

går det ann?


♥Cherrypie♥

Anbefalte innlegg

Jeg hadde mensen den 31mai,fikk den da. er i min 3 uke nå (for tidlig å vite om jeg er gravid enda). Men idag har jeg vært utrolig kvalm! Har skikkelig murring i magen, tror jeg hadde EL for noen dager sida..

Har ømme pupper oxo..Går det ann å få det SÅÅ tidlig?? Noen som har erfraring med det?

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jah:-p

veet at det er tilig,men har hørt at "noen" har kjent det så tidlig! er kjempekvalm idag å har vært det noen dager nå..er ikke syk heller.. noen som har hatt det sånn så tidlig..? -er så spent bare.. om det er noe der eller om jeg har ømme pupper å kvalme sånn helt uten videre..aldri hatt det før.. :-o) ***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være at du kjenner kroppren din så bra at du bare vet at du er gravid før du egentlig skal kunne vite det. Jeg har det slik jeg viste når jeg hadde el og jeg viste det den dagen m skulle komme at den ikke kom. Jeg var dårlig på el dagen og uka etter på ble jeg kvalm. er 8+5 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gir meg hvertfall ett ørlite håp om at de er noe der da.. Får bare vente spent å se om mensen kommer eller ikke.. har hatt mens lignenede smerter/murring i magen siden eggløsningsdagen.. syns kroppen min er veldig rar nå altså..men jeg håper.. den som venter får se.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...