Gå til innhold

Risting i magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen, eller babyen rister eller skjelver innimellom....kjennes slik ut iallefall....er dette normalt?

Hilsen engstelig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo bare være at babyen hikker??? Kan føles litt underlig det ja, med risting og hopping inne magen:)

Skrevet

I forbindelse med tissing...hehe, du vil sannsynligvis se det igejn når babyen er nyfødt....synes det er nydelig jeg....

Skrevet

Jeg lurer på det samme som deg. Og det er ikke hikking, det er ikke sånn risting.Det er akkurat som om helle magen/babyen våkner brått eller noe.

Skrevet

Første gangen jeg gikk gravid kjente jeg mye til denne ristingen. Ventet da på gutten min. Fikk høre at dette skjer hvis bebien er gutt og tisser. Da skjennes det som skjelving i magen:O)

Skrevet

Dette har jeg også kjent, og synes det er kjemperart. Tenkte måtte være en rocke-baby!!! Har en gutt i magen denne gang, og jente forrige gang, så kanskje det har noe med at guttene er sånn da, når de tisser. Morsomt...!

Skrevet

Hei jeg har det også, men venter jente. Sikker på at det er mest vanlig hos gutter?

Skrevet

Jeg venter også jente. Så det hender vel med både jenter og gutter.

( har fått bekreftet to ganger at det er jente) Tror det kan være at de rister litt i overgangen fra søvn til våken tilstand. Synes å huske at jeg leste det et sted.

Skrevet

Å! Takk for tilbakemeldinger! Godt å høre at flere har det på samme måte, og at det mest sannsynlig er helt normalt!

Thanx!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...