Gå til innhold

April: Lillegutt vasker seg selv når vi skifter bleie=)

Susan*lillegutt og mini*

Anbefalte innlegg

Han var så urolig her en dag da jeg skulle skifte bleie på han,(hadde bare tissa i bleien da) så når jeg skulle vaske han ga jeg han en våtserviett for å la han leke med den mens jeg vasket han ferdig.

Og hva gjorde han,jo,han tok vaskeservietten og "vasket" seg selv,hehe,måtte le litt ja,har jo ikke vist han hva han skulle gjøre,så nå må han ha en vaskeserviett når vi skifter på han:)

Er så flink å vaske seg selv (jeg gjør det ordentlig først da) så får han vaske etterpå=)

Kanskje dette lover bra på når vi skal sutte med bleie,selv om det enda er lenge til da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så søtt *smile*. Her er det bare hyl når det skal vaskes i ansiktet og på lanker. Værste som finns det...

Men hun har fått helt dilla på solkremtubene. Hun skal smøre og smøre og smøre. Får litt på leggen f.eks og sitter og smiler og smører seg selv. Blir sur når hun ikke får mer. Så det er ingen fare for at hun skal mangle solkrembeskyttelse. Hun smører oss også... *fnise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he,he,ja,slik er simen ogs¨når vi smører han inn,skal smøre selv også,men hvor mye som egentlig havner på kroppen hans er en annen sak,resten havner på oss,i håret eller på sofaen hehe=)

Ja,synes han er flink å hjelpe til med å vaske seg,nå går også bleie skiftingen mye lettere nå=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...