Gå til innhold

Krampevondt i magen

♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥

Anbefalte innlegg

AU...nå kom det igjen...

Trenger råd fra dere som har vært der...

De siste tre ukene har jeg noen ganger, 10-15 ganger, fått sånne krampelignende smerter i magen, rundt navlen liksom... det vare i 3-5 minutter bare, men kommer gjerne to sånne i slengen.

Noen som vet om dette er vanlig... Og hva kommer det av? Klarer såvidt å gå når det er sånn.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5377570-krampevondt-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sånne når jeg beveger meg eller vrir eller snur meg for fort.

For det også av og til når jeg bøyer meg ned for å plukke opp ting fra gulvet.(Prøver å la være men med en aktiv 3,5 åring er det ikke så lett)

Magen blir da liksom litt hard også hjelper hvist jeg setter meg ned eller legger med ned.

Tror det er kynnere det jeg har hadde det ikke slik i midt første svangerskap.

Er 23 uker nå fikk det første gang da jeg var 20 uker.

Jeg hadde kynnere fra tidlig av i svangerskapet- men det var ikke akkurat kramper. Magen ble steinhard og det var ubehagelig. Det gikk over av seg selv etter noen minutter. Jeg hadde dette hyppig.

Snakk med jordmor eller lege neste gang du er på kontroll- slik at du får sjekket det skikkelig.

Håper det blir bedre.

Annonse

Har ikke vært verken hos lege eller jordmor enda, men skal til begge to til uka...så får høre med dem da.

Best å høre med jordmora kanskje, legen er en 24 år gammel turnuskandidat...HJELP!! Legen min er sykemeldt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...