~hope~ i 7.himmel Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 ser at flere av dere har så fine hjemmesider.har logget meg inn på mother.no (gamle piczo) og skulle prøve dette,men saken er den at min datakunskap er på bånn:( vet ikke hva en blogg er eller noe slikt.hvordan i all verden skal jeg klare dette?kan noen være så snille at de hjelper meg med dette?please..vil så gjerne,men får ikke til.
VinterSol+2 Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 har du msn? for det er utrolig lett å lage seg et space, iallefall. da er de fleste maler klare, og så er det bare å trykke på "knapper" som "legg ut bilder" osv. Bare følge bruksanvisningen, kan du si! En god regel når du driver med data er jo at så lenge du tar backup/lagrer med jevne mellomrom, kan du ikke egentlig gjøre noe galt, så bare prøv deg frem! lykke til:)
~hope~ i 7.himmel Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2006 takker for at du orket å svare.satt i natt et par timer å prøvde dette.gikk litt tregt da,og styra på en del,men har værtfall fått ei adresse nå da:) så får det bare komme etterhvert-vil nok ta sin tid;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå