Gå til innhold

hjelp meg... er møkk lei å få neg test. Kan noen se et svangerskap snart?

Anbefalte innlegg

kan noen være så snille og hjelpe meg??? Vil jeg snart bli gravid? har 10pp og hatt lyst til å få barn i 4 år.... Og vil svigers bry seg om barnebarnet som kommer etterhvert?

jeg er født 3 august 1977

min samboer 2 mars 1977

Fortsetter under...

Jeg dytter litt jeg også... burde kansje også få med at jeg har store problemer med å se på gravide damer om dagen. Jeg har så vondt inni meg om dagen. For jeg skulle så inderlig ønske at det var meg. Jeg håper jeg ikke er alene om å ha det slik. Det er en vond følelse å ha...savnet etter å få mitt eget barn.

Uff og uff:(

Jeg føler sååå med deg. Det er nok ikke lett å vente så lenge og ha et sterkt ønske ... Desverre er det mange i samme båt som deg -du er ikke alene.

Har du vært til utredning eller noe...? Jeg har en følelse at du kanskje trenger litt hjelp på veien, men jeg er ikke helt sikker.

Det var litt vanskelig å få et klart svar på deg, men jeg kan godt prøve igjen senere!

Jeg får opp 3 barn totalt på deg -men får ikke helt tak på når den første blir unnfanget.

Spør gjerne en av de andre spådamene de er så snille og greie! Og der den ene ikke får opp noe -gjør gjerne den andre det!

Jeg vil bare si: opp med hodet vakre jente og nyt solen og sommeren, og vit at din tur kommer!!

Stooooor trøsteklem fra meg - jeg håper det klaffer snart!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Tusen takk for svar... Du er bare helt nyyydelig. Dette svaret varmet godt om hjertet mitt... Men ser du hvilke kjønn jeg får?

Stooore sommer klemmer til deg fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...