Gå til innhold

Hvor mange timer i døgnet sover beibien deres??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tulla mi sover mellom 9 til 10 timer om natten.

Om dagen tar hun seg noen korte sovestunder på ca en halv time om gangen- dem har hun gjerne 3 stykker av.

Jeg kaller dem bare for "powernap". Hun er strålende blid og opplagt etter en halv time- så de gjør underverker:-)

Annonse

Hanna sover 10-12 timer om natta, åsså har hun ca 3 dubber på dagen, som varer fra 30 min - 2,5 timer :)

....MEN ska legge til at de 2 første mnd så sov hun 6-8 timer om natta, og that's IT... INGENTING på dagen.... bare skreik :S glad DET er over ja:)

lillesnupp her sover 11-12 timer om natta og ca 5-6 timer på dagen, så hun sover mye. Men det har alle barna mine gjort. Hun på 20 mnd sover fortsatt 2-3 timer på dagen og min eldste som nå er 17 år sov sammen med de små i barnehagen da hun var 4 år.

Annonse

jenta mi er 6,5 mnd og sover mellom 14 og 15 timer i døgnet. Deilig det, og mange ganger må jeg vekke henne på dagen, for at hun ikke skal sove for mye. I de første tre mnd kunne hun sove så lite som 7 timer i døgnet, så det var DEILIG når kolikken ga seg, og jeg kunne begynne å innføre litt rutiner.

den spise-våken-sove rytmen var redningen for meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...