Gå til innhold

Hvor mange timer i døgnet sover beibien deres??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer,er de mye våken eller sover de mye??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa mi er 4 1/2 mnd, sover ca 12 timer på natta også sover hun 3-4 ganger på dagen i 3 kvarter til 1 time

Skrevet

6 mnd gammel og hvis jeg er heldig så sover han 10 timer i døgnet...:/

Skrevet

Tulla mi sover mellom 9 til 10 timer om natten.

Om dagen tar hun seg noen korte sovestunder på ca en halv time om gangen- dem har hun gjerne 3 stykker av.

Jeg kaller dem bare for "powernap". Hun er strålende blid og opplagt etter en halv time- så de gjør underverker:-)

Skrevet

IKKE NOK!!!!!

Han sover ca 12 timer om natta, men skjeldent at han sover mere enn 1-1,5timer på dagen.

Å han er 5,5mnd....

Skrevet

Min sover ca 12 timer om natta,

pluss tre lurer på dagen, ca. 3-4 timer totalt!

Så rundt 15 timer i døgnet. Og det er ikke en time for mye! :-D

Skrevet

Snuppa her sover mellom 10-12 timer på natta,

og sover to dupper på dagen på tilsammen ca4 timer.

Skrevet

ca 8 timer i døgnet sover poden her... sover halv time på dagen bare.så han er våken stort sett fra halv 8-8 på morran t halv 9-9 på kveld...

han e 11 1/2 mnd=O)

Skrevet

Spuppa mi på 6 mnd, sover 13-15 timer i døgnet hun. Fornøyd med det ja:)

Storesøster sov ca 12 på den alderen.

Skrevet

Totalt sover tigergutt fra 14 til 16 timer. 9-11 av disse på natta :o) Resten fordelt på 2 lange og en kort lur i løpet av dagen.

Skrevet

Hanna sover 10-12 timer om natta, åsså har hun ca 3 dubber på dagen, som varer fra 30 min - 2,5 timer :)

....MEN ska legge til at de 2 første mnd så sov hun 6-8 timer om natta, og that's IT... INGENTING på dagen.... bare skreik :S glad DET er over ja:)

Skrevet

lillesnupp her sover 11-12 timer om natta og ca 5-6 timer på dagen, så hun sover mye. Men det har alle barna mine gjort. Hun på 20 mnd sover fortsatt 2-3 timer på dagen og min eldste som nå er 17 år sov sammen med de små i barnehagen da hun var 4 år.

Skrevet

Jenten min sover 11 timer om natten og ca 2-2,5 timer på dagen fordelt på to eller tre lurer. Hun er fem mnd om en uke.

Skrevet

Sover som regel 13 timer om natta, og mellom 30 minutt og 2 timer om dagen. Veldig forskjellig, men som regel til sammen 14 timers søvn hver dag....

Skrevet

Gutten min sover ca 11 timer på natten til sammen og ca 3 timer om dagen. Noen ganger mer andre ganger mindre på dagen da men sånn gjennomsnittlig blir det ca det..

Skrevet

jenta mi er 6,5 mnd og sover mellom 14 og 15 timer i døgnet. Deilig det, og mange ganger må jeg vekke henne på dagen, for at hun ikke skal sove for mye. I de første tre mnd kunne hun sove så lite som 7 timer i døgnet, så det var DEILIG når kolikken ga seg, og jeg kunne begynne å innføre litt rutiner.

den spise-våken-sove rytmen var redningen for meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...