Gå til innhold

Dere som går på Reductil eller andre slanke tabletter?

Anbefalte innlegg

Hva skjer den dagen dere slutter da? Ser flere "skryter" av at dere ikke trener noe særlig eller spiser spesielt sunt men allikevel går ned i vekt. Men hva skjer den dagen dere slutter på pillene? Hvis du ikke har klart å legge om kostholdet ditt på de måndene vil du jo rase rett opp i vekt igjen!

Fortsetter under...

Jeg syns ikke man skal "kritisere" noen, hvis jeg kan kalle det det, fordi man går på tabletter for å gå ned i vekt uten å trene eller spise sunt. Vet med meg selv at man ikke får lyst på feit mat, og slappe sofadager når man endelig får et resultat man kan leve med. Jeg er kjempestolt av alle som klarer å være ærlige å si at de kun bruker piller og får resultater, for det er nemlig det det handler om, å få resultater og være fornøyd. Skulle hatt mer mot sjøl jeg, men har lite penger (resulterer i at jeg ikke får brukt 1000 kr i mnd på tabl.) og jeg er en godtemoms og matmoms, så jeg har blitt en fettklump av egen fri vilje...

Så alle dere som bruker piller og avt andre midler for å gå ned i vekt, UTEN Å TRENE OG SPISE SUNT, det er bare å fortsette fordi når dere kommer dit dere vil så vil dere ikke spise feit mat og ligge på sofa`n lenger i frykt for å bli stor igjen...... believe me :)

Lykke til alle sammen :)

Vel, jeg fikk beskjed av legen min om å legge om kostholdet samtidig som jeg tar reductil. Det har jeg også gjort og det er også mitt mål at jeg skal fortsette med det når den dagen kommer at jeg skal slutte med dem. Jeg trener ikke, men jeg går tur hver dag.

Skulle tro at man gikk ned mere om man la om kostholdet og beveger seg litt samtidig som man tar reductil. Det er i hvertfall min erfaring.

Jeg har bare erfaring med reductil, brukte det for et år siden. Denne medisinen hjelper på sultfølelsen og apetitten slik at man ikke overpiser. Hvis noen sier at de raser ned i vekt samtidig som de spiser masse drittmat og ikke trener, så kan det ikke være reductil de går på.Grunnen til at man går ned i vekt vha reductil er at man mister en del apetitt, og dermed spiser mye mindre, og ofte sunnere fordi søtsuget minker. Spiser man som før, så raser definitivt ikke kiloene av.

Jeg gikk på reductil i litt over en måned. gikk ned masse, men plutselig sluttet de og fungere, så jeg droppet pillene, men holdt meg på samme spor, og holder kostholdet på samme nivå. Jeg har klart meg fint, og går fremdeles ned :-)

no pro :-)

meeeeeeeeeeeen om man ikke har noe selvdispilin når man slutter, kan jeg tro at det kan by på problemer ja

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...