Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kjenner man at en har begynt og fått rier? Alle jeg spør sier bare "det kjenner du godt, er ikke til og ta feil av" blir ikke særlig klokere på det akkurat, jeg vil vite hvordan jeg merker det jeg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det lurer jeg på oxo:=) et godt spm.

Skrevet

Kan dessverre ikke gjøre deg noe klokere....

Man kan nesten ikke si noe om hvordan akkurat du vil merke det, ettersom noen får smertene bak i ryggen, andre i magen og noen nedover beina.

Skrevet

på meg var det sånn at jeg hadde kynnere (magen strammer seg uten særlig smerter) disse kom regelmessig. etterhvert begynte det å komme mens smerter samtidig med disse "kynnerne" som er rier. magen strammet seg, smertene tiltok og ble sterkere og så "slappet" magen av og det vonde gikk bort. sånn fortsetter det og smertene blir sterkere og sterkere etterhvert. på meg ble de uutholdelige når vannet gikk ca 4 timer etter første "kynner"

you see???

Skrevet

Måten eg merker det på hver gang, er at når riene tiltrer begynner eg å puste på en mer konsentrert måte. Akkurat som at eg går litt inn i meg sjølv. Dette gjør eg ikke når eg har kynnere..........

Skrevet

jeg har også lurt på det..men jeg sluttet å lure kl 0900 i går på morgenen. du kjenner det..jeg lover:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...