marthao Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Hei! Tenkte å sette opp ett treff på onsdag 21. juni på Polarsentret, kafeen der. E det andre som vil møtes? Dagan begynne å bli lang og kjedelig...
18.juli/29juli Skrevet 17. juni 2006 #2 Skrevet 17. juni 2006 heia marthao!! Kan ikke denne uka på dagtid ,men fra og med neste uka så e æ i permisjon:) da kan æ på dagtid:) foresten treffet sist va mye bedre enn Lost:)
trinco Skrevet 18. juni 2006 #3 Skrevet 18. juni 2006 EG E MED-!! selv om eg i går kveld trudde at det va nåkka på gang; merkelige kynnera som satt nede i ryggen og nederst i magen..men så ga det seg pinade i løpet av natta... alt rolig no;)
trinco Skrevet 18. juni 2006 #4 Skrevet 18. juni 2006 -godt at vi e bedre enn LOST;) hehe;) da sees vi neste onsdagskveld da!???
marthao Skrevet 18. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2006 Så spennanes Line! Men eg synes no det va litt godt at du ikke har fått enda... Da må jo kanskje eg gå aleina og vente i mange uke!! Det kan jo være starten på nokka. Du må si fra om det skulle skje nokka mer. Ta no godt vare på deg sjøl.
Elin-mamma til Jonas å Elise:) Skrevet 19. juni 2006 #7 Skrevet 19. juni 2006 Æ e å med.. Regne som sagt ikke med at æ får før om noen uke uansett.. Men blir jo litt utålmodi om alle dem som har termin før mæ begynne å få..
sohe Skrevet 20. juni 2006 #8 Skrevet 20. juni 2006 Hei Kan dessverre ikke på dagtid på onsdagen.Sonja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå