Gå til innhold

Er jeg smålig...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært ansatt i 3 år og må si jeg ble litt skuffet og lei meg når jeg ikke fikk noen oppmerksomhet ved verken fødselen av babyen min eller bryllupet vårt rett etter på! Ikke det at jeg hadde forventet gavedryss, men hadde jo vært koselig med en blomsterhilsen... Ei annen på jobben som har vært ansatt ved den samme jobben et snaut år lenger enn meg fikk gaver og hilsen både når barnet ble født og når hun giftet seg.

Har jeg litt lov til å være snurt på jobben min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det synest jeg absolutt! Er jo vanlig høfflighet å sende en hilsen i det minste...

Skrevet

Det synes jeg var dårlig gjort at de gjorde forskjell på dere!!

Skrevet

Enig med LHP... Er vanlig høflighet å gi en oppmerksomhet mener jeg. Og spesielt når noen ansatte får. Bør i det minste være likt for alle.

Skrevet

Da hadde jeg blitt skuffet.Dårlig gjort synes jeg at det ikke ble gjort :(

Skrevet

Jeg syns det burde være likt for alle.

Jeg ble selv snurt når jeg ble 30 år og ikke fikk en oppmerksomhet, spesielt siden jeg hadde vært med på innsamling til alle andres runde dager.

Sluttet trvert å gi noe til innsamlingene til andre etter det.

Skrevet

Du er slett ikke smålig.

Jeg kjente selv på de samme følelsene da jeg fikk min tulle. Vi fikk blomster og gaver fra min mann sin nye arbeidsplass og den "gamle" arbeidsplassen + ifra den eksterne nye sjefen. Helt overveldende men kjempekos.

Fra min arbeidsplass kom det den minste blomsteroppsatsen(kan nesten ikke kalle det det engang) jeg har sett. Når jeg var på besøk så ledelsen at "det kommer en gave til jenta di også". Vel... nå er jenta mi 6 mnd. Ingen gave kommet. Jeg vet at alle andre som har fått baby har fått gave til barnet i tillegg til blomster.

Jeg kjenner jeg er litt skuffet men men..

Skrevet

Glemte å si at blomsten fra min arbeidsplass kom nesten 2mnd etter at jenta mi kom til verden.

Skrevet

JA!!!!

Det hadde jeg og blitt ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...