Luca Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Så i tråden ang om pappa gjør mye hjemme, at dere har hushjelp. Ble så nygjerrig da:-) Har dere et menneske hos dere hver dag, hele dagen? Er ikke det litt merkelig følelse å ha noen der hele tiden liksom?
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 17. juni 2006 #3 Skrevet 17. juni 2006 Hei Luca! He he, har nok ikke en fulltidshusjelp nei. Har en hyggelig dame som kommer for å vaske huset vårt en gang i uka - kjempe herlig! Var kanskje litt rart i begynnelsen ja, litt uvant å ha en fremmed i huset som styrte på. Men ble jammen fort vant til det gitt. Ingen av oss er så glad i å vaske så det er utrolig herlig å slippe, selv om jeg selvfølgelig trekker fram støvsugeren innimellom ;o)
Medium fikk guttebass Skrevet 17. juni 2006 #4 Skrevet 17. juni 2006 Hva betaler dere for det? Og er det en fra et firma eller ikke?
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 17. juni 2006 #5 Skrevet 17. juni 2006 Hei Medium! Vi har ansatt henne privat og hun får 150.- timen. Anbefaler hushjelp på det varmeste - for dem som ikke er superglad i husarbeid da ;o)
Luca Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2006 Ok, da skjønner jeg:-) Begynte å lure på om dere hadde hushjelp, det er liksom ikke mange som har det...men noen finnes det vel. Vi har også vaskehjelp, og det er virkelig supert. Kommer hver fredag, og helgen er reddet:-)
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 17. juni 2006 #7 Skrevet 17. juni 2006 Hi hi, er nok bare på Skaugum hushjelper jobber fulltid ;o) Absolutt HERLIG med rent hus en gang i uka ;o)
Luca Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 17. juni 2006 Leste en artikkel en gang i Magasinet, Dagbladet, om en familie på Norstrand som hadde hushjelp. Så det var derfor jeg lurte, det må jo være passe sprøtt å ha noen som er der hele tiden:-)
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 17. juni 2006 #9 Skrevet 17. juni 2006 Hadde kanskje blitt litt for mye av det gode det ja )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå