Gå til innhold

nattavenning. Igjen;) samme som skravle.

Anbefalte innlegg

Vi skal forsøke med nattavenning i nærmeste fremtid. Skal også prøve å legge henne på eget rom, da hun helt tydelig blir forstyrret og våkner bare vi snur oss i sengen. Tulla er 5,5 mnd nå og har siden hun var tre mnd våknet stort sett hver 2. time for mat. Ofte våkner hun ennda hyppigere. Og de siste ukene har hun hatt perisoder på natta på opptil to timer der hun ligger våken og helst vil komme i vår seng eller at jeg skal sitte å holde henne..Har sovet godt i si seng hele natta til de siste ukene. Men pleier å komme til meg på morraskvisten. Men nå prøver hun på d fra 4-5 tiden.

Nå spiser hun to fulle porsjoner grøt (morgen og kveld) Litt frukt og stort sett et fult glass middag (4mnd) Så hun spiser godt utenom pupp på dagen.

Problemet er at jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det. Eget rom først, så nattavvenning? Motsatt. Alt på en gang. Og bør jeg trappe gradvis ned. Slik jeg tenker d nå kan jeg godt amme både en og to ganger på natta, men ikke 7-8 slik jeg gjør nå. Jeg sover stort sett ikke mer enn 3 timer til sammen hver natt. Og da er det veldig stykket opp.

Jeg blir KJEMPEGLAD for synnspunkter på dette, og tips for hvordan gå frem. Og vil svært gjerne høre deres erfaringer med nattavvenningen, hvordan dere gjorde det og hvor lang tid det eventuelt tok for det ble bedre..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5376128-nattavenning-igjen-samme-som-skravle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...