Gå til innhold

Oktober: hvor mye har dere lagt på dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

uke 28-opp 6 kg.. me denne uka har jeg spsist mye is.. sikkert rast på flere kg denne uka.. Men man må jo unne seg litt ekstra når det er ferie:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 28 + 1 og har lagt på meg 12 kilo.. men veide bare 50 når jeg ble gravid. ellers får jeg kommentarer på at jeg er liten og nett og magan like så!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du allerede har født et barn fra før av, så er magemusklene allerede strekt. de er "slakkere" nå enn første gangen, og dermed synes det at du er gravid mye tidligere. dette er helt normalt ;) dette er mitt første og jeg fikk ikke magen min før i midten av 6. måned. har termin 7. oktober. jordmoren min sier at jeg har liten mage ennå, men at den er fin, og livmoren min ligger helt på gjennomsnittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, kom nettopp hjem fra tre ukers ferie og hadde gått opp 4 kg! Det vil si at jeg i uke 27 har lagt på meg 8 kg. Det lover ikke helt godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag är i vecka 25 och har gått upp 6kg, min läkare trodde att jag väntade tvillingar, men så är inte fallet enligt Ultraljud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 28 og opp 4 kg. Har gått sakte den siste mnd, så venter bare på at vekten skal ta av snart...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare skrive dette: Har en bok som heter den store babyboken.. modellen der som viser uke for uke hadde i uke 28 gått opp 9 kg , og hun endte på 12,5 kg. Så det er ikke alltid at vi går opp dobbelt så mye siste del av svangeskapet.. tror ingen her har grunn til bekymring;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 26 + 4 og har lagt på meg 10 kg....Jeg er ikke bekymret egentlig,for jeg har ikke lagt på meg noe annet sted enn akkurat på kulen på magen og brystene...

Men allikevel skjønner jeg liksom ikke hvorfor det har blitt så mye heller. Man kan fortsatt ikke se på meg at jeg er gravid om man ser bakfra....

Må jo være mye fostervann (håper jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 29+4 og har lagt på meg ca 6 kg. Tipper jeg kommer til å ende på ca 10-12kg rundt termintider (samme som sist jeg var gravid)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 27 og har gått opp ca 9 kg. Regner med det er innenfor normalen, så prøver å ikke tenke så mye på vekta. Merker at jeg er mer sulten enn ellers, også er jeg mye mindre fysisk aktiv pga kvalme og ryggvondt, så ikke rart at kiloene kommer fort for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ha begynt på uke 29, og ha lagt på meg mellom 10 og 15 kg... Hjelp!! Men det e kun magen som ha vokst, heldigvis :o) Eller ha litt på lår og rumpe også, men får på meg de fleste buksene mine enda :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, ingen som meg! Jeg er i uke 29 og har gått opp 16 kg.... ugh!!!

I tillegg merker jeg det spesielt på låra. Skal være store størrelser for å få bukser etc over låra... Håper det forsvinner igjen...

 

Dette er ikke som sist gang. Gikk opp ca. 15 kg totalt da. Og da la jeg bare på meg på magen.... Hm...det er jo motsatt kjønn denne gang, kan det være det?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...