Gå til innhold

Oktober: hvor mye har dere lagt på dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

når du allerede har født et barn fra før av, så er magemusklene allerede strekt. de er "slakkere" nå enn første gangen, og dermed synes det at du er gravid mye tidligere. dette er helt normalt ;) dette er mitt første og jeg fikk ikke magen min før i midten av 6. måned. har termin 7. oktober. jordmoren min sier at jeg har liten mage ennå, men at den er fin, og livmoren min ligger helt på gjennomsnittet.

Må bare skrive dette: Har en bok som heter den store babyboken.. modellen der som viser uke for uke hadde i uke 28 gått opp 9 kg , og hun endte på 12,5 kg. Så det er ikke alltid at vi går opp dobbelt så mye siste del av svangeskapet.. tror ingen her har grunn til bekymring;)

Annonse

Er 26 + 4 og har lagt på meg 10 kg....Jeg er ikke bekymret egentlig,for jeg har ikke lagt på meg noe annet sted enn akkurat på kulen på magen og brystene...

Men allikevel skjønner jeg liksom ikke hvorfor det har blitt så mye heller. Man kan fortsatt ikke se på meg at jeg er gravid om man ser bakfra....

Må jo være mye fostervann (håper jeg)

Er i uke 27 og har gått opp ca 9 kg. Regner med det er innenfor normalen, så prøver å ikke tenke så mye på vekta. Merker at jeg er mer sulten enn ellers, også er jeg mye mindre fysisk aktiv pga kvalme og ryggvondt, så ikke rart at kiloene kommer fort for tida.

Huffda, ingen som meg! Jeg er i uke 29 og har gått opp 16 kg.... ugh!!!

I tillegg merker jeg det spesielt på låra. Skal være store størrelser for å få bukser etc over låra... Håper det forsvinner igjen...

Dette er ikke som sist gang. Gikk opp ca. 15 kg totalt da. Og da la jeg bare på meg på magen.... Hm...det er jo motsatt kjønn denne gang, kan det være det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...