Gå til innhold

Stive hvite brystvorter....

Anbefalte innlegg

Jeg ventet ikm den 14, men har ennå ikke kommet. har hatt menssmerter og litt farga utflod, men det er det. Den er vanligvis presis. Men jeg er så plaget med stive brystvorter som er helt hvite i midten, liksom.Noen som har hørt om noen som har opplevd det?

Klem fra håpefull:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5376108-stive-hvite-brystvorter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det heter vasospasmer og er ganske vanlig. Jeg har alltid hatt det, men da jeg ble gravid ble det mer av det, og fryktelig smertefullt. I starten av ammeperioden også. Jeg har det fremdeles innimellom, men uten smerter. Årsaken til vasospasmene er at blodårene trekker seg sammen og midlertidig hindrer blodgjennomstrømingen. Det er IKKE farlig, men kan altså gjøre (veldig) vondt.

Så snill du er som forklarer så grundig og fint. Takk:) Ja, det gjør ganske vondt, ja. Men som sagt er det vel ingenting å gjøre med det, og det er vel heller ikke noe sikkert tegn. Har jo ømme bryster og sånn ved mensen, men aldri hatt sååå vondt før.

Jeg fikk skikkelig hvite brystvorter da spiren satt :o) Men hadde aldri tenkt over det før, så kan jo ha hatt det før uten å tenke på det...ble vel litt mer obs fordi brystene var så vonde. Har ikke hørt det er noe sikkert tegn akkurat nei, men skal krysse fingrene for deg! Lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...