Gå til innhold

Dere som nattammer babyer på eget rom..

Anbefalte innlegg

...hvordan gjør dere det i praksis? Altså hvor sitter/ligger dere? Har flyttet minsten på eget rom i kveld, med håp om litt bedre nattesøvn... Men må nok fram med puppen... Har vel tenkt å sitte på en "pinnestol" på rommet hans, ikke så godt, men da sovner i hvertfall ikke jeg i fra det...

Huff, er litt vemodig å ha flyttet han, stakkars liten tenker mor.. (Er ikke så liten altså, er 8,5 mnd)

Fortsetter under...

har en sovesofa vi sitter eller legger oss på vi. brukte saccosekk i starten( på et annet rom da), men fikk senebetennelse i kneet pga av feilbelastning da jeg reiste meg opp med babyen. lunt og godt å sitt der men ikke lett og reise med en liten i armene

Eline har ligget på eget rom siden fødselen er 4 mnd. nå.

Den første perioden det var nattmat satt jeg i en stol på rommet hennes til hun ble 10-12 dager.

Vi har en ekstra stressless som egentlig skulle ut av huset som vi satte på rommet til å bruke som ammestol.

Så hadde vi en periode frem til hun var ca. 2,5 mnd. uten nattmat men så var det natt mat igjen.

Vi har køyeseng på rommet hennes der jeg har laget en sofa i den nederste køya. Da hadde jeg fått mer dreisen å ligge å amme slik at nå ligger jeg der å ammer når det er tid for mat på natten.

Når lille sjarmøren ble flyttet på eget rom var det rett over gangen. Det var 7 steg, så var jeg der. tok han derfor med inn i vår seng, og jeg ammet han der og bar han inn igjen i sengen etterpå. Jeg satt i sengen og ammet og synes det hadde blirr knotete med å sitte på en pinnestol eller noe annet. Desstuen var det varnt og godt med dyne over skuldrene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...