Gå til innhold

Æsj......... kvalmen kommer mer og mer!


Meg og bøllegutta!!

Anbefalte innlegg

Er nå i uke 7 og kvalmen har blitt verre. Sist kom den pang i uke 7 og varte til uke 42 hehe. Har ikke spydd enda men det kommer nok. Er kjempeglad for å være gravid men jeg begynner nesten å gråte av å tenke på at jeg kanskje skal kaste opp alt fra 5 ganger om dagen til 4 ganger uka frem til februar....Jeg vil ikke være kvalm!!! Har akkurat sendt mannen på butikken for å kjøpe sure føtter og Love Hearts da jeg av erfaring vet at syrlige ting hjelper......

Tenkte kanskje jeg skulle prøve akupunktur hvis kvalmen blir verre!!!

Offf..... nok syting fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, stakkars deg. Trodde jeg var dårlig i forrige svangerskap.. men varte takk og lov ikke heeele svangerskapet. Nå har jeg bare spydd ett par ganger, men er mye kvalm. Spiser konstant, det hjelper litt. Det er bare så vanskelig å finne ut av hva jeg egentlig har lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her å..............................:(((((((

 

Er bare 5+1, å blir kvalmere å kvalmere......blæh... hihi..

 

Var ikke noe særlig kvalm de 2 andre svangerskapene, håper det går over snart..

 

Lykke til til oss.......

 

KLEMZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Stakkar deg, det der må være helt forferdelig. Jeg er en av de få heldige som har sluppet helt unna kvalmen.

Jeg synes du skal prøve akupunktur med en gang jeg, ikke vent til det blir ille! Nålene har en forebyggende effekt også.

 

Ellers kan du helle nedpå med peppermynte- og ingefærte. Bruk ingefær i matlagingen og trekk små biter av fersk rot i varmt vann, en nydelig te. Om kvalmen er verst på morgenen kan du jo prøve ett par dråper peppermynteolje på puta, ev sniffe litt på flaska før du kravler ut av senga.

 

Jeg vet at fysisk fostring var en kjempeviktig grunn til at jeg slapp billig unna kvalmen. Syklet hver dag til og fra jobb, og de få dagene jeg ikke gjorde det og i helgene, var jeg litt mer uggen i kroppen.

 

Håper du slipper å få det så tungt som sist gang. Bestill time til akupunktør på mandag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...