Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter på 5 mnd.og 11 dager. Hun har vært flink til å legge seg hele tiden, og sovet godt om natten. Hun legger seg mellom 19-20.00, og har tidligere spist 1-2 ganger om natten. Men nå har hun blitt så urolig!! Hun våkner 3-4 ganger etter leggetid og skriker,ofte med øynene igjen. Vi får trøstet henne, men det tar gjerne litt tid. Når hun våkner om morgenen er hun tydeligvis ikke uthvilt og er sur og gretten, gnir øynene osv. Noen som har gode råd??? Takker og bukker for innspill.....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan det være at dere akkurat har begynt med fast føde? mageknip pga det? er bare en ide'..

Skrevet

Nei, hun får kun pupp enda.:)

Skrevet

Min på 3,5 mnd er også litt sånn, så jeg dytter litt for deg, jeg :o)

Skrevet

Kan det være tenner på gang? Prøv i så fall dentinox (hjalp ikke oss, dog...)+ en dose tålmodighet :)

Skrevet

Tror ikke det er tenner på min, da han er 3 mnd, men kanskje for bebi'n over her....???

Skrevet

jenta mi er 6mnd, sov hele natten fra 2mnd til 5mnd...etter at hun ble 5mnd ble hun slik som hun over...tror det er tenner....

Skrevet

Hei! Tusen takk for mange gode innspill.

I 2 dager nå har jeg kortet ned intervallene mellom måltidene, gidd henne mat litt oftere,og det har utrolig nok hjulpet. Hun har sovet rolig og godt.... :) Jippi!!! Så får vi se hvor lenge det hjelper... Kanskje et tips til de andre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...