Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Sånn utenom å prøve å bli gravid, knaske piller og telle dager? Siden vi alle venter og venter.. så kan vi jo skrive litt om andre ting som opptar oss:-) Og da mener jeg ting som kun VI liker, ikke mannfolka;-) Så sant det ikke er menn her da, da beklager jeg.. hihi.. Da starter jeg da.. Jeg liker å lese, jeg elsker bøker.. Eller.. jeg liker mine bøker... hehe.. Ellers så skriver jeg masse.. og synger innimellom..Ja.. også glemte jeg jo noe viktig.. Bim er blitt en hobby!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 Jeg elsker vin og god mat med venner eller bare min kjære, en god film og liker å gå turer :-)
lengsle Skrevet 16. juni 2006 #3 Skrevet 16. juni 2006 Jeg prøver å ikke gå inn her på BiM lenger, fordi nå holder jeg på å bli sprø! Den 6. juni var det en måned siden jeg så tanta, og siden har jeg ikke sett henne. Savner henne faktisk, for jeg blir gal av å gå rundt og lure meg selv. Men det er vanskelig å holde seg borte fra her, så nå er jeg her tilbake. Så så jeg innlegget ditt om hva vi liker å gjøre, og så tenkte jeg at det gjør det nok ikke så vondt å svare på, fordi det er et enkelt tema- og får meg på andre tanker. Fint å tenke på noe annet. Jeg liker å skru volumet på radioen på fullt og danse og vrikke på rumpa! Liker skikkelig godt å snakke med venninner over en STOR kopp te. Jeg danser indisk dans en gang i uka, og så hjelper jeg en jente med leksene et par timer i uka. Det er vel det jeg gjør i fritiden. Utenom det så jobber jeg ganske mye, og så må jeg nok innse at jeg har blitt ganske "konete". Jeg rydder, vasker og lager middag.....
Gjest Skrevet 16. juni 2006 #4 Skrevet 16. juni 2006 Synger jeg da.. Og maler akvareller/oljemaling, Skriver dikt... Elsker skog og mark Snøscooterkjøring på vinteren og 4 hjuling på sommers tid. Skrur og mekker bil, Lese bøker.. Sitte på msn og bim hehe
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 16. juni 2006 #5 Skrevet 16. juni 2006 oi, nå måtte jeg faktisk tenke meg litt om.... Jeg liker å være sammen med venner og drikke kaffe og skravle, jeg liker å trene, stå på ski om vinteren samt treningsstudio året rundt, jeg liker å ligge rett ut på sofaen og glo på tv, jeg liker å spille spill (buzz, kort og TP), jeg liker å pusle med litt hobbyting fra panduro og ellers så har jeg en jobb som krever lange dager og mye kvelder, så da har jeg nesten ikke tid til å bimme engang....
eifos-på tjukka- Skrevet 17. juni 2006 #6 Skrevet 17. juni 2006 Min største lidenskap er å male og tegne, selv om ikke tiden alltid strekker til! er utdanna blomsterdekoratør, så jeg er vel litt kreativ av meg! Elsker farger og det vakre naturen kan tilby, Er utrolig glad i å se film, Har nylig fått meg en ny nettvenninde gjennom BIM chatten nemlig Elefanten, og bruker mye av fritiden min på å snakke med henne på msn, så her knytter vi bånd dere! Er også hekta på chatten her inne. Interiør er også høyt oppe på lista under Hobby! Å skape ett vakkert hjem. Oppusning! Ingen i verden fornyer seg og pusser opp så mye som vi nordmenn gjør! og jeg er en av dem! Tror jeg faktisk kommer til å etterutdanne meg som interiørkonsulent innen en 2 års periode, men vi får se... Ja dette var ganske mye om meg egentlig;-)
Gjest Skrevet 17. juni 2006 #7 Skrevet 17. juni 2006 Hey, jeg liker alt å være litt i vinden;) Bruker mye tid ute i skog og fjell, går, løper, sykler, snørekjører mm Skulle ønske jeg hadde mere tid til å male, lage smykker, sy osv Vi ser etter ett nytt hus og da ønsker jeg meg veldig ett hobby rom for da er det lettere. nå må jeg bruke tid på å finne frem alt og etterpå rydde alt og da gidder jeg ikke ta det frem så ofte... Glad i god mat og vin men kanskje ikke så flink til å lage mat selv;-I leser bøker ute i skyggen om sommeren;) eller inne med en kopp varm sjokolade om vinteren. Glad i vann, men liker ikke å sole meg.
Lilla78 Skrevet 17. juni 2006 #8 Skrevet 17. juni 2006 Bra tråd:-) Jeg liker å være sammen med venner, trene (jogger ute nå på sommeren i tillegg til helsestudio), ellers elsker jeg alt som har med håndarbeid å gjøre. Mest strikking, kanskje - men det blir litt mindre nå når det er varmt og jeg leser til eksamen
desemberbarn12 Skrevet 18. juni 2006 #9 Skrevet 18. juni 2006 Hei. På fritida mi går det med en del tid til hekling. Men no om sommaren bruka eg masse tid ute i naturen. Det er so deilig å vere ute å kose seg, enten på fjellet eller i hagen. om vinteren prøva eg å få tid til å lufte skia mine, men det er ikkje alltid like enkelt. Har ein jobb der ein jobbar ganske mykje i helgane, då alle andre fri.
*Lenn* :-)) Skrevet 19. juni 2006 #10 Skrevet 19. juni 2006 Jeg elsker også og lese!! Ellers: gå turer....... være med venner og skravle...... leke med sønnen min....hoppe på trampoline.....) stå på ski om vinteren....... synge...synge...synge........... være ute i skogen med niste og kaffe........ skrive dikt.......... høre på fin musikk.......... skravle med gode venninner i telefonen:o) maile;o) Ha en god dag, vennen! Klemmer fra
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 19. juni 2006 #11 Skrevet 19. juni 2006 Jeg liker å være sammen med venner (er veldig selskpssyk...), å lese er også digg. Ellers så prøver jeg å få trent litt, er så deilig etterpå! OG selvfølgelig så trives jeg veldig godt med å spille spill med kjæresten min :-)
krysser fingre og tær! Skrevet 19. juni 2006 #12 Skrevet 19. juni 2006 Jeg liker sola!! Å være ute når det er sol, sommer eller vinter er det beste jeg kan gjøre. Båttur, luking, snøballkrig, fisking, sole meg, fjelltur,spise niste ute, male hus...hva som helst bare det er bra vær. Det er forresten bra med tur uten sol også, for jeg er glad i å bevege meg. Ellers er dans min lidenskap, men gjør det for tiden alt for lite! Utenom det er jeg sesongstrikker og periodeleser.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 19. juni 2006 #13 Skrevet 19. juni 2006 Jeg er avhengig av bøker,liker å ta bilder og bilderedigering,prøver meg av og til på litt handarbeid med varierende suksess,laster ned og hører på musikk,og tilbringer alt for mye tid på bim:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå