Gå til innhold

Den dumme tanta altså :-(

Anbefalte innlegg

Idag hadde vi bim treff og chill og jeg skulle endelig drikke vin sammen for før har det ikke klaffet med sykluser og sånn... Og tror dere ikke tanta kom. Og masse smerter, sånn jeg brukte å ha et før. Så da måtte jeg hjem, og har siden lagt i senga og vært syk. Nå tester jeg ut om laptoppen funker som varmeflaske. Grr!!! Hun kom til og med en dag for tidlig!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5375485-den-dumme-tanta-alts%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var hos gynekolog dag 21 og da så han at jeg hadde hatt el. EL testene er alltid positiv dag 17 og 18. Men har ikke prøvd så altfor aktivt denne måneden, resier til england neste ukke og hadde ikke lyst å reise dit og være 6 uker på vei, så er greit at jeg ikke er gravid.

Annonse

Æsj kirsty, det var dumt...

Har liksom tenkt at jeg og du som har prøvd en stund OG hadde IKM på samme dag kunne komme med gode nyheter begge to...

Det hadde vi vel fortjent....

Kjipt...

Jeg får holde motet oppe jeg da, til jeg event. må tasse slukøret inn i 13 pp... Gudskjelov at det er mange hyggelige slitere her inne, det gjør det tross alt litt lettere å leve med.

Du får prøve å ha en god helg :)

Ikke moro med når tanta stormer inn døra!!!

Jeg synes det gjør enda vondere alt sammen, ettersom man er så skuffa over at det ikke spirer denne gangen heller :(

Du får kose deg på ferie i England, også får du ha lykke til i ny pp!

Nei og nei! Det var jo ikke sånn det skulle være. Så kjipt!

Du får ha en forteffelig tur til england, og hvis du treffer henne, kan du jo ta med deg den engelske "bli-gravid-feen" hjem til norge. Og send henne gjerne til meg når du er ferdig med henne!:) Hihi!

Det skal jeg gjøre vet du :-)

I england har de mange gravid blader, mens her har vi bare ett som kommer ut annenhver måned. Så skal kjøpe med meg alle jeg finner som jeg kan kose meg med når jeg blir gravid neste pp :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...