Gå til innhold

April: Har dere skiftet "fasong" siden forrige sommer??

Anbefalte innlegg

Hmmm ...Er noe jeg ikke skjønner her. Måtte kjøpe nytt sommertøy (særlig shortser) i fjor da jeg la på meg litt(kremt) i svangerskapet som ikke var borte igjen når sommervarmen kom. I løpet av året som har gått siden sist sommer har jeg lagt på meg 10 kg. Nå på våret har jeg gått ned igjen 8,5 kg (puh) ....Så da burde jo klærne passe sånn tålelig nå. MEN nå er de for store i linningen??? Det er mye og. de sklir ned hvis jeg har nøkler eller mobil i lomma.... Skjønner ikke det. Veier jo 1,5 kg mer enn i fjor sommer..... Kan graviditeten og fødselen fortsatt ha preget fasonge forrige sommer?? HVordan er det med dere som veier det samme nå som i fjor sommer. Er fasongen annerledes?....

Skjønner ikke detta...... Veid meg på samme vekta og....

*gruble*......

Fortsetter under...

Tja..hva skal jeg si... Jeg kjøpte en shorts i fjor sommer, da var den helt stram rundt alle plasser... Nå er den nesten ikke borti noen steder... Men så er jeg ca 12 kg lettere i år enn i fjor... Hehe..godt fornøyd...men kjipt at vekta stagnerte der den er, for kunne hatt godt av å gå ned 12 til... hmm... jaja..men fasongen er ganske lik som før, men magen trekker litt mer kan du si..

Men det er fullt mulig at svangerskapet har omdimensjonert kroppen din... Det er ikke helt unormalt etter det jeg har hørt... -Men det er litt rart... :) -Men skal vel ikke klage over at klærne er for store..? :) Sikkert ikke dumt at kiloene har flytta litt på seg? Fordelt seg rundtom allesteder?

Jepp, fasongen er anderledes. Ligger nå ca 5-6 kg over det jeg gjorde når jeg ble gravid. Var en periode jeg manlet bare 3 kg, men etter at jeg begynte å trene 2 ganger i uken så har jeg gått opp 2-3 kg igjen???

Har blitt fortrolig med at vekta har stoppet der. Men jeg liker ikke de "love handles" som har kommet på siden/baksiden av hoftene.

Er veldig glad i sånne hoftebukser, men det er ikke så lekkert lenger når man får litt ekstra som "tyter" over bukselinningen hvis du skjønner.

Ellers har låra blitt litt fyldigere. Så endringen på meg er hofter og lår. Så jeg har mått kjøpe nye bukser...

jada, i fjor trengte magen mer plass, selv om den ennå ikke er liten. veier nå det samme som jeg gjorde før jeg var gravid, mens i fjor på denne tida veide jeg 2kg mindre enn før jeg ble gravid. likevel hang buksene littegrann bedre. men jeg har alltid hatt det problemet at de buksene som passer over rumpe og lår er for store i livet - proporsjonene passer vel ikke helt sammen der...

men hos meg er det puppene som er det største problemet - de er nesten vekk!! før var de en helt grei 75b, mens nå "passer" bher i str 80c bedre, men hvis man har sånne med "fyll" i, så får jeg sånn rar bulk rett over puppen fordi de har blitt så slappe. ingen mer hold i dem *hulk*. så de står IKKE i forhold til resten av kroppen lenger, hehe. så jeg skjønner ikke at jeg kan ha gått opp en størrelse når de er såpass flate som de er...

men ang bukser - har ei venninne som fødte i januar og hos henne har det også skjedd rare ting med kroppen. en ting er magen som naturlig nok endrer seg, men plutselig har buksene hennes blitt slerkete over rompa! bukser som før satt som et skudd over bakenden. så fettet flytter nok på seg, ja!

Annonse

Hei,

Kroppen min er også helt annledes i fasongen, selv om vekta sier at jeg veier omtrent det samme som før svangerskapet.... Håper egentlig at den blir som før hvis ikke så har jeg en haug med klær som jeg bare kan gi til frelsesarmeen!! Gensere og t-skjorter rekker meg bare til over navelen!! og buksene er rimelig trange i livet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...