Jessica Skrevet 16. juni 2006 #1 Del Skrevet 16. juni 2006 Hei - jeg er 4+4 på vei og bestilte time i dag hos legen. Fikk time når jeg er ca 6 uker på vei. Sist jeg var gravid fikk jeg ultralyd på første kontroll - og håper på det denne gangen også.. Er det noen som vet om hjertet er begynt å slå i uke 6? Og om det er mulig å se da om det er en eller flere der inne? :-) Min mor er skråsikker på at denne gangen får jeg to...hehe :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Bouquet Skrevet 16. juni 2006 #2 Del Skrevet 16. juni 2006 Var på UL i uke 7, hjerte slo i vært fall da. Sjekk Fra uke til uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Bouquet Skrevet 16. juni 2006 #3 Del Skrevet 16. juni 2006 Sjekk: http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/fra_uke_til_uke/mors_uke_6_og_fosterets_uke_4_det_lille_hjertet_har_begynt_sl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. juni 2006 #4 Del Skrevet 16. juni 2006 hei. hjertet begynner aa slaa en gang i uke 5.. husker ikke eksakt hvilken dag. i uke 6 skal man derfor se hjertet slaa og man kan ogsaa se om det er en eller flere der inne! lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå