Anonym bruker Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 noen som vet om noen psykologer i oslo der man ikke trenger rekvisisjon, og hva er ca prisen pr time?
* Zoë * Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 Jeg vet ikke om noen i Oslo. Men jeg tror at det koster ganske mye å gå til privatpraktiserende psykolog. Mener å ha hørt rundt 500 kr (kanskje mer). Kan du ikke bare søke på "psykolog, Oslo" på gule sier. Ring et større senter og spør der. Mange som tar i mot pasienter med rekvisisjon tar også i mot pasienter uten. Fant dette på nett: Norsk Legesenter tilbyr kort- og langtidsterapi til voksne, familier og grupper. Vi er 4 autoriserte psykologer og 1 psykomotorisk fysioterapeut, alle med lang og allsidig erfaring innen en rekke problemstillinger. Vi har kort ventetid. Vanligvis gis det avtale innen 1-2 uker. Det er ikke nødvendig med henvisning for å komme til oss. Timebestilling skjer på telefon 22 98 05 00, fax 22 98 05 01 eller pr e-post; [email protected] http://www.norsklegesenter.no/?page=9 Håper du finner ut av det. Ikke gøy å ha det fælt. Klem
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2006 #3 Skrevet 16. juni 2006 fant det jeg også... det er ikke til meg, det er til sambo.... men tusen takk for hjelpen, får få han til å ringe dit på mandag...
* Zoë * Skrevet 16. juni 2006 #4 Skrevet 16. juni 2006 Ja, gjør det. Har selv gått til psykolog. Synes det var vanvittig godt å prate med en helt nøytral person. Synd det er så tabubelagt. Jeg har valgt å være åpen om det i håp om at det kan bryte ned noen barrierer.
HulaHula Skrevet 16. juni 2006 #5 Skrevet 16. juni 2006 Vist han får henvisning fra legen betale han bare en egen andel, betale vel da rundt 175 krone for det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå