catine Skrevet 16. juni 2006 #1 Del Skrevet 16. juni 2006 Hei! Jeg "sniker" meg inn her etter å ha vært på assistert befrukningsforumet siden ca. oktober 05. Jeg (tror.. -kan ikke tro at det virkelig er sant!) at jeg er gravid!! Etter vårt 3. forsøk så tror jeg spira/spirene har klort seg fast. Jeg har tatt 2 positive gravididtetstester idag- og skal få svar på blodprøve i morgen. For en spennende tid fremover- jeg kan nesten ikke vente:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Bouquet Skrevet 16. juni 2006 #2 Del Skrevet 16. juni 2006 Yes, velkommen hit. Syntes det var deilig å komme seg bort ass.befr. Nå kan jeg være som alle andre. Å gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*hildemor* Skrevet 16. juni 2006 #3 Del Skrevet 16. juni 2006 Å, gratulerer så mye! Ekstra kjekt når man har kava litt for å få det til!! Lykke til med svangerskapet Tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 16. juni 2006 #4 Del Skrevet 16. juni 2006 Åååååå, så spennende... Grattis kjempe mye. Velkommen er du iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå