Gå til innhold

Hei jenter! Kan dere hjelpe meg litt? :-)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ubeskyttet sex i april, tok angrepille dagen etter, og ca 1 uke etter sex fikk jeg en liten blødning. Det var veldig lite og varte i ca 2 dager. etter 4-6 uker fikk jeg en ny liten blødning som varte 2-3 dager. Var dette mensen??? Nå er jeg 1 uke over tiden med mensen (hvis vi regner det andre som mens)

Det jeg lurer på; kan jeg være gravid? hva tror dere? Skal ikke til byen før Tirsdag så får ikke kjøpt gravitest. Derfor tenkte jeg høre med dere før jeg haster meg :-)

 

Symptoner jeg har er; ømme pupper, stikk i nedre del av magen, kvalm, og sover dårlig. alt dette kommer og går.

Takk til dere som gidder svare meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan ha vært mensen, men det er også vanlig å ha en liten blødning når en skulle hatt mensen selv om en er gravid. Ville lagt denne ut på skravlesiden, der få du noik flere svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ømme pupper, stikk i nedre del av magen, kvalm, og sover dårlig er de symptomene jeg har, og jeg er gravid, 5+1 i dag.

Men det betyr jo ikke automatisk at du er det da :) En test er nok sikrest :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Symptomene dine kan jo tyde på både graviditet og en ventende mens. Noen får plutselig tilsettende pms-plager som ligner på graviditet.

 

Jeg tror nok også at om man "frykter" at man er gravid eller kjempegjerne vil være det så kan symptomene på graviditet være der selv om man ikke er det.

 

Du får prøve å slappe av og vente til tirsdag, men blir det for uutholdende så får du prøve å ta en tur til byen tidligere eller få en god venninne/ venn til å kjøpe en for deg om du ikke selv har mulighet.

 

Stå på! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar jenter! :-)

Jeg får vel bare vente til Tirsdag å se hva testen viser. Er vel en liten sjangs for jeg er gravid...vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...