Gå til innhold

pappa gave og gave til søsken?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har akkurat fått gravert inn på en kortholder. Vi er glad i deg pappa og navne på unga, inkl den i magen. Så får han et smykke som han har lyst på.

Dette er første gang han får gave og vi skal ha nr 3, men fikk diamantring av han forje gang osv så syns han fortjener det. Var også slapp med både bursdagsgave og julegave så tar det igjen nå ;)

Men unga sliter jeg med hva jeg skal finne på... forslag???

Har to prinsesser...

Jeg synes barnet er den største gaven; )

-og midt opp i all handling av babyklær,vogn og div. så synes jeg ikke det er behov for noe mamma,pappa gave.Den eneste gaven vi kommer til å kjøpe inn er til storesøster på snart tre som sikkert vil føle litt sjalusi p.g.a all oppmerksomheten lillesnusk kommer til å få.

Begge mine har veldig snart bursdag...så vi vet nå ikke om dette med gave til alle ..blir jo bare så utrolig mye... De skal få lov å dra å kjøpe babyen en kosedyr gave..og så skal de få bursdagsgave fra babyen.. og det tror jeg blir nokk...Det flyter jo snart over med gaver i hytt og pine...

Annonse

Har ikkje tenkt å kjøpe pappagave. Det er gave nok i seg sjølv å få ein baby..

Til storesøster på nesten 2 år, har vi tenkt å kjøpe barnekjøkken med litt utstyr i. Slik kan ho få putle litt, og ha det fint, sjølv om ho får baby i hus. Er veldig glad i små ting, så vi håpar kjøkkenet vil slå an :-)

jeg og synes at barnet er den største gaven vi kunne fått.

storebrødrene skal få en storebror gave ,eldste på 4 skal få et tog, om jeg finner et han ike har fra før, samler på thomas og vennene hans toga..han på 2 aner jeg ikke, har igrunn ingenting spesilet han liker..bortsett fra å plage han på 4..

Høh, pappaen skal ihvertfall ikke får gave. Jeg fikk ikke gave etter 9 mnd svangerskap og tøff fødsel sist *meget snurt* ;)

Storebror skal få en traktor i gave fra sin nye lillesøster. Evt noen småbiler eller noe slikt.

Må si at jeg VIL gjerna ha en gave etter et tøft svangerskap. Synes jeg fortjener det liksom. Ikke noe stort og dyrt, men en ekstra oppmerksomhet. Massasje eller noe slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...