Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sikkert et litt vel hysterisk spørsmål, men er det noe spesielt jeg må ta hensyn til i forhold til bading i sjøen nå som jeg er gravid? Både i forhold til bakterier og om jeg må skifte til tørr bikini med en gang og sånn? Tenkte kanskje det var større sjangs for å få infeksjoner nå, eller i hvert fall mye mere riski. Noen som vet? Skal på stranda i morgen! : )

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5374633-bading-i-sj%C3%B8en/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk beskjed om at så lenge vannet ikke er gått er det bare å bade i vei. Har hørt andre si at man ikke skal bade hvis slimproppen er gått, men den er det jo ikke alltid man merke..... Men uansett; har du lenge til termin, så bad i vei, men det kan være lurt å ikke gå for lenge med vått badetøy, så hvis det ikke er knallvarmt, skift når du kommer opp av vannet.

Takk for svar, alle sammen! Er bare i uke 29, så da bader jeg - hvis det viser seg å friste! : ) Har aldri hatt noe urinveisinfeksjon, så jeg satser på at det går greit.. Uff - det var en dårlig unnskyldning for ikke å skifte. Poenget er egentlig at jeg bare har én bikini jeg føler meg vel i... : )

Ja, ja. Gleder meg til å kjenne sommerfeelingen for alvor!!!

Ha-ha, så deilig å høre. Bikini er noe herk. Hadde jeg bare hatt en ville jeg ikke skiftet hvis jeg ikke ble kald!! Men det går jo an å bare skifte buksa da, hos meg er det nemlig overdelene som skaper bekymring.. Kos deg på stranda, her er det uaktuelt! (Misunne, misunne)

Annonse

Hva med å finne en til i samme merke?

Jeg tenkte nemlig som deg at jeg aldri hadde hatt noen problemer med å tørke i sola til jeg fikk soppinfeksjon!

Å hælledud! Etter det har jeg vært helt utrolig nøye med å skifte. Når du først har hatt det en gang, kommer det fort igjen av vått badetøy og det KLØR!!!! Og KLØR!!!!

Selv om Canesten hjelper, så er det faktisk utrolig ubehagelig å ha på badetøy mens det står på, så man får ikke solt seg noe særlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...