Gå til innhold

magen "synker"?? samme som skravlesiden=)

SkRuLLa,Synnis&SpiRa

Anbefalte innlegg

mamma sa idag at "ja, nå ser jeg virkelig at magen har sunket på plass, da er det nok ikke lenge før"..

er det fordi hodet er festa at den synker?men hodet festa seg for ei stund sia, og magen hadde ikke "sunket" i går..

noen som kan svare på det??

er forresten veldig happy for denna synkinga, vært forferdelig plaga m halsbrann de siste dagene, men i dag har jeg nesten ikke vært plaga.

men merker det på blæra da, var oppe hver 2. time i natt å tissa... hehe, men nå er det ikke lenge til heldigvis... 17 dager att=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er livmora som synker ned for å bli klar til å presse ungen ut vel. når den synker blir magen tyngre/lengre ned...Det har ikke noe med om hode er festet eller ikke...har jeg hørt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

magen min sank ned for ca 3 uker siden, og babyen hadde ikke festet hodet sitt. Ergo så tror jeg nok ikke at det har noe med saken å gjøre....men det tyder i alle fall på at fødselen nærmer seg og svangerskapets slutt er rett rundt hjørnet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh shit..hehe, takk for opplysninga, da får jeg vel pakka bagen snart,hehe=)selv om jeg vet inderlig godt at det skjer snart, får man likevel sjokk når man blir påminnt det..hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...