Albertinemor Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Overskriften sier vel alt... Selv er jeg nygravid med nr. 3 og sliter med overvekt. Vil gjerne høre fra likesinnede.
grå :) Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 ja, vet ikke nøyaktig akkurat nå, men har hadde en ganske mye høyere bmi for bare litt siden. gått ned ca 20 kg siden da, men er nok fortsatt over 40 i bmi ja. har ei jente fra før og på vei med nr 2.
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 16. juni 2006 #3 Skrevet 16. juni 2006 Har en bmi på 46 jeg... Er gravid i 5mnd mnd
Albertinemor Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2006 Godt å høre at jeg ikke er alene! Har du fått noen spesiell oppfølging i dette svangerskapet? Jeg har PCOS og insulinresistens og håper at jeg får fortsette med metformin. Det er jo strengt tatt et risikosvangerskap når mor veier så mye, så litt ekstra oppfølging tror jeg trengs. Hva mener du?
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 17. juni 2006 #5 Skrevet 17. juni 2006 Jeg har ikke fått noe ekstra oppfølging nei. Går kun til lege da vi ikke har jordmor i kommunen. Spurte om å få ta en sukker-belastning, men det fikk jeg ikke da blodprøvene mine var fine (var "litt" sint da ja...) Har et barn fra før av på 1 år, og hadde svangerskapsforgiftning de siste mnd da. Gruer meg til om dette skjer igjen.. Har heldigvis ikke lagt på meg noe så langt...
Gjest Skrevet 18. juni 2006 #6 Skrevet 18. juni 2006 er ikke sikker på min bmi.. er 1.65 høy, og 125 kg..
Gjest Skrevet 18. juni 2006 #7 Skrevet 18. juni 2006 jeg har bmi på 46, og venter min førstefødte rett rundt hjørnet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå