Gå til innhold

blir gal av den evige kampen hver kveld

Anbefalte innlegg

for å få hu til å sovne... hu er snart 11 mnd og hyler så fort hu blir lagt ned. reiser seg opp og griner hele tiden så jeg må inn og legge henne ned mange ganger.

hu var ikke sånn før, men har holdt på en stund nå.

flere som har det sånn????

Fortsetter under...

Hadde akkurat tenkt å skrive et lite nødrop om dette temaet selv. Vår jente er fem måneder. Hun reiser seg jo ikke opp da, men hyler og skriker. Dette gjelder de gangene hun sover på dagen også, så sant vi ikke triller tur med vogna eller kjører biltur. Mååååå det være sånn?

driver samme kampen her med min jente på snart 8 mnd...fryktelig slitsomt.så er det hele tiden noen tenner som plager henne også...ofte er hu stille, så¨jeg tror hu sover, så kikker jeg inn og der står hu og smiler!uff...det var så godt å bare legge henne ned og 1-2-3 så sov hu:-)

Annonse

Har hatt en kamp siden 18.30..trøtt sombare det stakkars, men skjønner ho godt..det er jo så varmt! sovna nå da..håper det fortsetter sånn. eller ho våkner alltid jevnlig frem til morran. Lurer på når hun skal sove natten gjennom. Hun spiser ikke på natta da. Bare drikker vann.

Kjenner til det bæsjegreine ja..vesla her har også bæsja en liten stund etter hun har blitt lagt. Utrolig irriterende..for da blir ho bare mer våken..men men bleia må jo tas.

åh...endelig...håper jeg!

etter en brytekamp på stellebordet(utrolig hvor sterke disse små monstrene er), har jeg lagt henne ned, og hu har vært hysterisk...men nå tror jeg hu sovner:-)

NEI, det gjorde hu visst ikke!!!!

jeg syns hu er mest umulig akkurat når hu lærer seg nye ting...før hu rullet var det en periode, så før hu ålte seg. ..og nå har hu akkurat begynnt å reise seg og vil vel bare øve på det....pluss at man kan aldri vite når neste tann er på vei:-)

nå blir jeg sprø, men det er en liten trøst i at andre har det like ille:-)

Annonse

babysafe fungerer ikke for oss...

nå sover hvertfall lille gullet.rett ut på magen med hodet boret godt ned i Heffalompen...så søt, og halvannentimes slit er glemt:-)

ekstra umulig nå, så det er meget sannsynlig flere tenner på vei...

nå burde jeg rydde litt, men....jeg fortjener å slappe av;-)

Småtten på 7 mnd har begynt med dette oxo. Trass kanskje.Oppmerksomhet. Vet jo at han er trøtt, men lar han holde på en stund - går inn noen ganger, for å re opp senga etter han, pakke i smokk, og stryke han litt. han roer seg med en gang jeg kommer inn da :) Så slår han seg til ro og sovner. Kan gå 15 min til 30 min. På dagen vist vi ikke triller, ligger vi som oftest sammen og koser, og da kan han få et slikt tørn, før han sovner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...