Gå til innhold

Medlem av pergoklubben

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Da kaster jeg meg inn som medlem av pergoklubben! Begynte på mine første tabletter i går og tar dobbel-kur. Er det vanlig å begynne på dobbel-kur med en gang? HAr visst ikke EL, så legen mente vi skulle kick-starte kroppen litt:)

Nå krysser jeg fingrene for meg selv og alle andre her inne for at NÅ SKAL vi klare det!!!!!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5374128-medlem-av-pergoklubben/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis med fremgang, for pergo er jo et skritt videre mot baby:-) Ihvertfall er det store muligheter for el..!!

Leser at det er en del som starter med dobbel - kur.. Jeg tok bare en enkel kur, men jeg reagerte dessverre på pergo så jeg kan ikke bruke de mer. Ihvertfall ikke enda:-(

Lykke til, skal se du blir gravid denne pp:o)

Hei igjen:-) Jeg har det ganske bra jeg. Nå skjer det ikke mye på babyfronten da.. Jeg fortsetter med Metforminen min og håper på kortere sykluser. Jeg tror ikke el har vært her denne pp. Men jeg hadde ikke forventet det heller..

Nå er det sol og fint vær så jeg har masse annet å tenke på enn bare baby!

Når er din ikm da?

SÅ godt å høre at alt er vel med deg!

Min IKM? hi hi hi.... sannelig ikke godt å si, for syklusene mine har vart alt fra 2 uker til 4 mnd....... Men begnynte med pergo på torsdag så dersom jeg ikke har fått tanta på besøk innen 16. juli må jeg ta grav.test...... Blir jo spennende dette da! Selv om jeg prøver å ikke ha for store forhåpninger.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...