Gå til innhold

Magebilder??

ville_og_fikk_til_etter_7år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det blitt mange innlegg fra meg her gitt... hehe :) Men er det noen som vil vise meg magebildene sine? Har sett igjennom MANGE bilder i albumene, men jeg finner omtrent bare tynne fliser, eller kun bilder av barna... vil bare se hvordan min mage kanskje kommer til å se ut.... :)

Takk for alle jeg får se :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig vanskelig å sei korleis din mage blir. Somme får mage med en gang mens ej he nettopp begynt å få ekstra mage no :) He dessverre ingen bilder enda

Skrevet

Kjempefin mage "Lykkelige syrran *fødeklar*" (",) Håper jeg også får en så tydelig gravidmage..... Hvis jeg i det hele tatt klarer å bli gravid..... ;(

Takk for at jeg fikk se ;)

Skrevet

Tusen tusen takk :) Nydelig mage.... det har dere alle sammen.... jeg sitter her og håper og håper.... ;)

Lykke til da ;)

Klem

Skrevet

du kan se under nicket mitt:)

Skrevet

Thnx ;) Du hadde kjempefin mage... kan jeg spørre etter hvor mye din startvekt var på? Høyde? BMI? Hvis du vil svare......

Takk takk ;)

Skrevet

har noen bilder jeg også :) ligger under nicket mitt...

Skrevet

Takk for titten ;) Fin mage, men man kan ikke se at du er 90+...? tviler ikke hvis du sier så, men ser ikke sånn ut... ta det som et kompliment ;);) Din første eller? Hva var din startvekt?

Skrevet

hehe... takk, takk :) er nok en "god" 90+, ja. 109 for øyeblikket. Startvekten var på 105, så har ikke lagt på meg så mye :)

Dette er min andre. Forrige gang var startvekten på 75. Har en drøm om å nærme meg det tallet igjen, men det er søren meg ikke lett :(

Klem

Skrevet

Takk for titten :) Fin og rund mage :) Kan jeg spørre etter din startvekt også? Dere alle ser liksom ikke ut som 90+ altså....... ;)

Skrevet

Jeg er 167cm og startvekta var 107kg. Gikk ned til 98kg de første mnd også opp til ca 110kg da jeg fødte.

Tenkte jeg skulle legge ut et bilde av hvordan magen min ser ut nå etter fødselen også til skrekk og advarsel =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...