Gå til innhold

Nå trenger jeg litt hjelp jenter:o( Litt ekkelt......(samme som på skravle)

Anbefalte innlegg

Ista når jeg var på toalettet fant jeg en liten klump i trusen.. Den var ca 1cm kanskje på str med en liten 50 øring litt mindre..Den lignet en liten slimklump, den lignet snørr blandet med litt hvit og blank utflod.. Den var seig og ækkel.. Det var litt på papiret når jeg tørket meg også..Kan det ha vært bare vanlig utflod??

Fortsetter under...

Jeg synes også det høres ut som om det er slimproppen, men som førstegangs har jeg ikke opplevd det selv enda... Slimproppen beskrives jo ofte som blank og geleaktig.... At du er høygravid taler jo også for at det er det det er :-) Iallefall helt sikkert ikke farlig. Spør jordmoren eller legen din så du slipper å grunne så mye mer på det :-)

Sikkert litt av slimproppen, men ikke hele. Jordmor sa til meg sist at den kan komme i små porsjoner en stund før fødsel, men det er jo et tegn på at noe skjer, da. Jeg har hatt litt sånt i ca 10 dager...

Høres litt ut som slimproppen. Min kom stykkevis og delt hele dagen før fødselen. Du kan ringe jordmoren din eller fødestuen der du skal føde. Spennende om det er slimproppen da. Ikke lenge til du får møte lille babyen din!

Ellers er det normalt å ha masse utflod under svangerskap. Jeg har iallefall helt sykt mye. Hadde det under forrige svangerskap også. Skikkelig guffent, synes jeg *blæ*

Annonse

jeg ahr oxo hatt lit gele klumpet utflod en stund men har ikke tenkt tanken på at det kan være slimproppen. bare sett på dette som vanelig. sikkert vært naiv jeg da. hat hatt det i 4-6 uker alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...